Supervízor telefonických operátorov

GfK Slovakia, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
hodinová sadzba

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Prieskumná agentúra GfK Slovakia hľadá na dlhodobú spoluprácu Supervízora telefonických projektov.
Práca je na živnosť.
Dvojzmenná prevádzka - od pondelka do nedele.

Náplň práce: dohľad nad projektmi realizovanými formou telefonického dopytovania, koordinácia práce operátorov a kontrola ich práce.

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. ŽIVOTOPISY posielajte v slovenskom jazyku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne SŠ vzdelanie s maturitou
- ovládanie práce s PC (Excel, Word) - pokročilý
- anglický jazyk - mierne pokročilý

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť GfK disponuje najväčším spotrebiteľským panelom na Slovensku a v Českej Republike. Touto metódou vie GfK komplexne a kontinuálne monitorovať, ako sa správajú spotrebitelia v oboch krajinách, teda v Českej republike a na Slovensku. Monitorovanie prebieha metódou GfK InHome Scanning, ktorá ako jediná v krajine zaisťuje komplexné sledovanie celého nákupného košíka FMCG trhu, pokrytie všetkých distribučných kanálov konzistentne, vysokou kvalitou a rýchlosťou, s ktorou sú dáta získavané k ďalšej analýze. Poskytuje tak jedinečný zdroj informácii o nákupnom správaní slovenských domácností.

GfK je tiež vlastníkom najväčšieho maloobchodného panelu pre technický spotrebný tovar na svete, ktorý zahŕňa približne 500 000 predajní a 10 000 internetových obchodov. Skúmame, čo sa predáva, kde a kedy, zisťujeme, aké majú produkty našich zákazníkov miesto na trhu so spotrebným tovarom. Tento panel je určený pre dodávateľov a retailerov, od makro pohľadu až po úroveň jednotlivých modelov, na mesačnej a dokonca až na týždennej báze a to za tradičný i internetový predaj.

Medzi ďalšie služby patriace do portfólia GfK spadá tiež široké portfólio syndikovaných a ad-hoc riešení (trackovacích aj jednorázových), zahŕňajúcich napríklad výskumy značky a komunikácie, analýzy trhových segmentov a trhových trendov, zákazníckeho správania (U&A), nákupného rozhodovania, efektivity promočných aktivít, optimalizácie predajných miest a distribučných sieti, segmentácie, geomarketingové riešenia, poradenstvo k obchodným stratégiám, apod. Tieto typy projektov sú zabezpečované GfK Czech, s.r.o., prípadne z ďalších pobočiek siete GfK.
Pre podrobnejšie informácie, prosím, navštívte našu web stránku: ww.gfk.com/sk.
ID: 1893919  Dátum zverejnenia: 9.10.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: hodinová sadzba