Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Konzultant marketingového prieskumu - sektor Financial & Technology
GfK Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Račianska 153, Bratislava
Račianska 153, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Kompletné riadenie projektov prieskumu trhu – ciele, dizajn, vyhodnotenie, prezentácia výsledkov
- Tvorba ponúk pre klientov, kalkulácia rozpočtov
- Analýza dát a poskytovanie odborných odporúčaní na ich základe
- Konzultácie klientom v oblasti zadaných aj budúcich prieskumov
- Osobné prezentácie výsledkov prieskumu
- Budovanie vzťahov s klientmi s cieľom udržania dlhodobej a kontinuálnej spolupráce
- Tvorba ponúk pre klientov, kalkulácia rozpočtov
- Analýza dát a poskytovanie odborných odporúčaní na ich základe
- Konzultácie klientom v oblasti zadaných aj budúcich prieskumov
- Osobné prezentácie výsledkov prieskumu
- Budovanie vzťahov s klientmi s cieľom udržania dlhodobej a kontinuálnej spolupráce
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Profesijný rast a možnosť ďalšieho rozvoja
- Zodpovednú prácu, do ktorej je možné vnášať vlastné myšlienky a nápady
- Systém interného vzdelávania
- Mobilný telefón, notebook
- Profesijný rast a možnosť ďalšieho rozvoja
- Zodpovednú prácu, do ktorej je možné vnášať vlastné myšlienky a nápady
- Systém interného vzdelávania
- Mobilný telefón, notebook
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pozíciu Konzultanta, prosím, zašlite Vaše CV vrátane krátkeho sprievodného listu, prečo práve Vy ste vhodným kandidátom na túto pozíciu, na e-mai [email protected]. Kontaktovať budeme iba kandidátov, ktorí postúpia do výberového procesu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Marketing a prieskum trhu
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Dobrá orientácia na trhu marketingového prieskumu a používaných metód
- Skúsenosti a prehľad v sektore Finančných a telekomunikačných služieb
- Schopnosť analytického myslenia
- Schopnosť syntézy rôznych informácií a dát
- Samostatnosť, zodpovednosť
- Časová flexibilita
- Schopnosť počúvať klienta a nájsť vhodné riešenie jeho požiadaviek a potrieb
- Výborné prezentačné a komunikačné schopnosti
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni (medzinárodné konferencie, pravidelná komunikácia, prezentácie, ponuky)
- Skúsenosti z oblasti marketingového prieskumu (oblasť Finančných a telekomunikačných služieb) na pozícii Consultant, Project Manager, Account Manager
- Skúsenosti z klientskej strany – práca s výsledkami marketingového prieskumu
- Skúsenosti a prehľad v sektore Finančných a telekomunikačných služieb
- Schopnosť analytického myslenia
- Schopnosť syntézy rôznych informácií a dát
- Samostatnosť, zodpovednosť
- Časová flexibilita
- Schopnosť počúvať klienta a nájsť vhodné riešenie jeho požiadaviek a potrieb
- Výborné prezentačné a komunikačné schopnosti
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni (medzinárodné konferencie, pravidelná komunikácia, prezentácie, ponuky)
- Skúsenosti z oblasti marketingového prieskumu (oblasť Finančných a telekomunikačných služieb) na pozícii Consultant, Project Manager, Account Manager
- Skúsenosti z klientskej strany – práca s výsledkami marketingového prieskumu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť GfK disponuje najväčším spotrebiteľským panelom na Slovensku a v Českej Republike. Touto metódou vie GfK komplexne a kontinuálne monitorovať, ako sa správajú spotrebitelia v oboch krajinách, teda v Českej republike a na Slovensku. Monitorovanie prebieha metódou GfK InHome Scanning, ktorá ako jediná v krajine zaisťuje komplexné sledovanie celého nákupného košíka FMCG trhu, pokrytie všetkých distribučných kanálov konzistentne, vysokou kvalitou a rýchlosťou, s ktorou sú dáta získavané k ďalšej analýze. Poskytuje tak jedinečný zdroj informácii o nákupnom správaní slovenských domácností.
GfK je tiež vlastníkom najväčšieho maloobchodného panelu pre technický spotrebný tovar na svete, ktorý zahŕňa približne 500 000 predajní a 10 000 internetových obchodov. Skúmame, čo sa predáva, kde a kedy, zisťujeme, aké majú produkty našich zákazníkov miesto na trhu so spotrebným tovarom. Tento panel je určený pre dodávateľov a retailerov, od makro pohľadu až po úroveň jednotlivých modelov, na mesačnej a dokonca až na týždennej báze a to za tradičný i internetový predaj.
Medzi ďalšie služby patriace do portfólia GfK spadá tiež široké portfólio syndikovaných a ad-hoc riešení (trackovacích aj jednorázových), zahŕňajúcich napríklad výskumy značky a komunikácie, analýzy trhových segmentov a trhových trendov, zákazníckeho správania (U&A), nákupného rozhodovania, efektivity promočných aktivít, optimalizácie predajných miest a distribučných sieti, segmentácie, geomarketingové riešenia, poradenstvo k obchodným stratégiám, apod. Tieto typy projektov sú zabezpečované GfK Czech, s.r.o., prípadne z ďalších pobočiek siete GfK.
Pre podrobnejšie informácie, prosím, navštívte našu web stránku: ww.gfk.com/sk.
GfK je tiež vlastníkom najväčšieho maloobchodného panelu pre technický spotrebný tovar na svete, ktorý zahŕňa približne 500 000 predajní a 10 000 internetových obchodov. Skúmame, čo sa predáva, kde a kedy, zisťujeme, aké majú produkty našich zákazníkov miesto na trhu so spotrebným tovarom. Tento panel je určený pre dodávateľov a retailerov, od makro pohľadu až po úroveň jednotlivých modelov, na mesačnej a dokonca až na týždennej báze a to za tradičný i internetový predaj.
Medzi ďalšie služby patriace do portfólia GfK spadá tiež široké portfólio syndikovaných a ad-hoc riešení (trackovacích aj jednorázových), zahŕňajúcich napríklad výskumy značky a komunikácie, analýzy trhových segmentov a trhových trendov, zákazníckeho správania (U&A), nákupného rozhodovania, efektivity promočných aktivít, optimalizácie predajných miest a distribučných sieti, segmentácie, geomarketingové riešenia, poradenstvo k obchodným stratégiám, apod. Tieto typy projektov sú zabezpečované GfK Czech, s.r.o., prípadne z ďalších pobočiek siete GfK.
Pre podrobnejšie informácie, prosím, navštívte našu web stránku: ww.gfk.com/sk.
ID: 1620365
Dátum zverejnenia: 19.8.2015
2015-08-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Špecialista marketingových analýz Spoločnosť: GfK Slovakia, s.r.o.