Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Research Consultant - trekingový prieskum
GfK Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Račianska 153, Bratislava
Račianska 153, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* Kompletné riadenie prieskumného procesu od nastavenia po odovzdanie finálnych výstupov klientovi
* Realizácia a koordinácia medzinárodných prieskumov v rámci skupiny GfK
* Účasť na príprave ponúk a prezentácií pre klientov
* Realizácia a koordinácia medzinárodných prieskumov v rámci skupiny GfK
* Účasť na príprave ponúk a prezentácií pre klientov
Zamestnanecké výhody, benefity
* Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti s popredným postavením na trhu
* Systém interného vzdelávania
* Príspevok na jazykové vzdelávanie
* Systém interného vzdelávania
* Príspevok na jazykové vzdelávanie
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o ponúkanú pracovnú pozíciu, prosím, zašlite Váš životopis vrátane krátkeho motivačného listu na nižšie uvedený e-mail.
Tešíme sa na Vás!
Tešíme sa na Vás!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
prieskum trhu, sociológia, štatistika, vzdelanie technického smeru
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Project Manager, Dátový analytik
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* VŠ vzdelanie príslušného odboru (štatistika, marketingový prieskum, vzdelanie technického smeru), SŠ vzdelanie so zodpovedajúcou praxou
* Analytické myslenie
* Orientácia na detail
- Precíznosť
* Skúsenosti s programom SPSS výhodou
* Dobrá znalosť AJ
* Zodpovednosť, profesionalita, dôslednosť
* Časová flexibilita
* Schopnosť pracovať na viacerých projektoch súbežne
* Analytické myslenie
* Orientácia na detail
- Precíznosť
* Skúsenosti s programom SPSS výhodou
* Dobrá znalosť AJ
* Zodpovednosť, profesionalita, dôslednosť
* Časová flexibilita
* Schopnosť pracovať na viacerých projektoch súbežne
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť GfK disponuje najväčším spotrebiteľským panelom na Slovensku a v Českej Republike. Touto metódou vie GfK komplexne a kontinuálne monitorovať, ako sa správajú spotrebitelia v oboch krajinách, teda v Českej republike a na Slovensku. Monitorovanie prebieha metódou GfK InHome Scanning, ktorá ako jediná v krajine zaisťuje komplexné sledovanie celého nákupného košíka FMCG trhu, pokrytie všetkých distribučných kanálov konzistentne, vysokou kvalitou a rýchlosťou, s ktorou sú dáta získavané k ďalšej analýze. Poskytuje tak jedinečný zdroj informácii o nákupnom správaní slovenských domácností.
GfK je tiež vlastníkom najväčšieho maloobchodného panelu pre technický spotrebný tovar na svete, ktorý zahŕňa približne 500 000 predajní a 10 000 internetových obchodov. Skúmame, čo sa predáva, kde a kedy, zisťujeme, aké majú produkty našich zákazníkov miesto na trhu so spotrebným tovarom. Tento panel je určený pre dodávateľov a retailerov, od makro pohľadu až po úroveň jednotlivých modelov, na mesačnej a dokonca až na týždennej báze a to za tradičný i internetový predaj.
Medzi ďalšie služby patriace do portfólia GfK spadá tiež široké portfólio syndikovaných a ad-hoc riešení (trackovacích aj jednorázových), zahŕňajúcich napríklad výskumy značky a komunikácie, analýzy trhových segmentov a trhových trendov, zákazníckeho správania (U&A), nákupného rozhodovania, efektivity promočných aktivít, optimalizácie predajných miest a distribučných sieti, segmentácie, geomarketingové riešenia, poradenstvo k obchodným stratégiám, apod. Tieto typy projektov sú zabezpečované GfK Czech, s.r.o., prípadne z ďalších pobočiek siete GfK.
Pre podrobnejšie informácie, prosím, navštívte našu web stránku: ww.gfk.com/sk.
GfK je tiež vlastníkom najväčšieho maloobchodného panelu pre technický spotrebný tovar na svete, ktorý zahŕňa približne 500 000 predajní a 10 000 internetových obchodov. Skúmame, čo sa predáva, kde a kedy, zisťujeme, aké majú produkty našich zákazníkov miesto na trhu so spotrebným tovarom. Tento panel je určený pre dodávateľov a retailerov, od makro pohľadu až po úroveň jednotlivých modelov, na mesačnej a dokonca až na týždennej báze a to za tradičný i internetový predaj.
Medzi ďalšie služby patriace do portfólia GfK spadá tiež široké portfólio syndikovaných a ad-hoc riešení (trackovacích aj jednorázových), zahŕňajúcich napríklad výskumy značky a komunikácie, analýzy trhových segmentov a trhových trendov, zákazníckeho správania (U&A), nákupného rozhodovania, efektivity promočných aktivít, optimalizácie predajných miest a distribučných sieti, segmentácie, geomarketingové riešenia, poradenstvo k obchodným stratégiám, apod. Tieto typy projektov sú zabezpečované GfK Czech, s.r.o., prípadne z ďalších pobočiek siete GfK.
Pre podrobnejšie informácie, prosím, navštívte našu web stránku: ww.gfk.com/sk.
ID: 1215683
Dátum zverejnenia: 26.3.2015
2015-03-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Marketingový pracovník, Marketingový špecialista, Projektový manažér, Špecialista marketingových analýz Spoločnosť: GfK Slovakia, s.r.o.