Research Consultant - trekingový prieskum

GfK Slovakia, s.r.o.

Miesto práce
Račianska 153, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

* Kompletné riadenie prieskumného procesu od nastavenia po odovzdanie finálnych výstupov klientovi
* Realizácia a koordinácia medzinárodných prieskumov v rámci skupiny GfK
* Účasť na príprave ponúk a prezentácií pre klientov

Zamestnanecké výhody, benefity

* Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti s popredným postavením na trhu
* Systém interného vzdelávania
* Príspevok na jazykové vzdelávanie

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o ponúkanú pracovnú pozíciu, prosím, zašlite Váš životopis vrátane krátkeho motivačného listu na nižšie uvedený e-mail.

Tešíme sa na Vás!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

prieskum trhu, sociológia, štatistika, vzdelanie technického smeru

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Project Manager, Dátový analytik

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* VŠ vzdelanie príslušného odboru (štatistika, marketingový prieskum, vzdelanie technického smeru), SŠ vzdelanie so zodpovedajúcou praxou
* Analytické myslenie
* Orientácia na detail
- Precíznosť
* Skúsenosti s programom SPSS výhodou
* Dobrá znalosť AJ
* Zodpovednosť, profesionalita, dôslednosť
* Časová flexibilita
* Schopnosť pracovať na viacerých projektoch súbežne

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť GfK disponuje najväčším spotrebiteľským panelom na Slovensku a v Českej Republike. Touto metódou vie GfK komplexne a kontinuálne monitorovať, ako sa správajú spotrebitelia v oboch krajinách, teda v Českej republike a na Slovensku. Monitorovanie prebieha metódou GfK InHome Scanning, ktorá ako jediná v krajine zaisťuje komplexné sledovanie celého nákupného košíka FMCG trhu, pokrytie všetkých distribučných kanálov konzistentne, vysokou kvalitou a rýchlosťou, s ktorou sú dáta získavané k ďalšej analýze. Poskytuje tak jedinečný zdroj informácii o nákupnom správaní slovenských domácností.

GfK je tiež vlastníkom najväčšieho maloobchodného panelu pre technický spotrebný tovar na svete, ktorý zahŕňa približne 500 000 predajní a 10 000 internetových obchodov. Skúmame, čo sa predáva, kde a kedy, zisťujeme, aké majú produkty našich zákazníkov miesto na trhu so spotrebným tovarom. Tento panel je určený pre dodávateľov a retailerov, od makro pohľadu až po úroveň jednotlivých modelov, na mesačnej a dokonca až na týždennej báze a to za tradičný i internetový predaj.

Medzi ďalšie služby patriace do portfólia GfK spadá tiež široké portfólio syndikovaných a ad-hoc riešení (trackovacích aj jednorázových), zahŕňajúcich napríklad výskumy značky a komunikácie, analýzy trhových segmentov a trhových trendov, zákazníckeho správania (U&A), nákupného rozhodovania, efektivity promočných aktivít, optimalizácie predajných miest a distribučných sieti, segmentácie, geomarketingové riešenia, poradenstvo k obchodným stratégiám, apod. Tieto typy projektov sú zabezpečované GfK Czech, s.r.o., prípadne z ďalších pobočiek siete GfK.
Pre podrobnejšie informácie, prosím, navštívte našu web stránku: ww.gfk.com/sk.
ID: 1215683  Dátum zverejnenia: 26.3.2015