Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sekretárka / Asistentka spoločnosti
GENERIX, a.s.
Miesto práce
Dvořákovo nábrežie 8/A, Bratislava
Dvořákovo nábrežie 8/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovná náplň:
- zabezpečenie chodu recepcie,
- hospodárska korešpondencia, vybavovanie mailovej komunikácie,
- evidencia došlej a odoslanej pošty pre 5 ďalších spoločností sídliacích v priestoroch patriace do skupiny GENERIX GROUP,
- prepájanie telefonátov, odkazy pre zamestnancov,
- vyúčtovanie pracovných ciest,
- evidencia dochádzky,
- vedenie pokladne spoločnosti,
- administratívna podpora finančného oddelenia - úprava databáz, vyhľadávanie a dopĺňanie údajov z verejné dostupných databáz, kopírovanie, skenovanie spisov),
- organizovanie termínov stretnutí vedenia spoločnosti, príprava podkladov na stretnutia vedenia,
- starostlivosť o priestory a o kuchynku ( zabezpečenie minerálok, kávy, atď ), nákup a objednávanie kancelárskych potrieb,
- chodenie na poštu, preberanie doporučených zásielok,
- ďalšie administratívne práce,
- evidencia obchodných zmlúv,
- komunikácia so správou budovy ( SBS, upratovanie, údržba ...).
- zabezpečenie chodu recepcie,
- hospodárska korešpondencia, vybavovanie mailovej komunikácie,
- evidencia došlej a odoslanej pošty pre 5 ďalších spoločností sídliacích v priestoroch patriace do skupiny GENERIX GROUP,
- prepájanie telefonátov, odkazy pre zamestnancov,
- vyúčtovanie pracovných ciest,
- evidencia dochádzky,
- vedenie pokladne spoločnosti,
- administratívna podpora finančného oddelenia - úprava databáz, vyhľadávanie a dopĺňanie údajov z verejné dostupných databáz, kopírovanie, skenovanie spisov),
- organizovanie termínov stretnutí vedenia spoločnosti, príprava podkladov na stretnutia vedenia,
- starostlivosť o priestory a o kuchynku ( zabezpečenie minerálok, kávy, atď ), nákup a objednávanie kancelárskych potrieb,
- chodenie na poštu, preberanie doporučených zásielok,
- ďalšie administratívne práce,
- evidencia obchodných zmlúv,
- komunikácia so správou budovy ( SBS, upratovanie, údržba ...).
Zamestnanecké výhody, benefity
- dispozičné služobné vozidlo,
- zamestnanecké výhody a bonusy,
- príjemné pracovné prostredie, mladý kolektív,
- pravidelné firemné akcie,
- zamestnanecké výhody a bonusy,
- príjemné pracovné prostredie, mladý kolektív,
- pravidelné firemné akcie,
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám svoj štruktúrovaný životopis s priloženou fotografiou v SLOVENSKOM jazyku na náš e-mail alebo poštou na uvedenú kontaktnú adresu s UVEDENÍM POZÍCIE. Všetky životopisy budú starostlivo posúdené, kontaktovať však budeme len záujemcov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.
K životopisu prosím zašlite súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
K životopisu prosím zašlite súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Expert
Pokladňa - Základy
Strojopis - Expert
Fakturácia - Základy
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Strojopis - Expert
Fakturácia - Základy
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-príjemné vystupovanie a vzhľad, komunikatívnosť, systematickosť, výborné organizačné schopnosti,
- diskrétnosť, dôslednosť, iniciatíva, inovatívnosť, orientácia na výsledky, proaktivita, schopnosť samostatne riešiť problémy, lojalita, schopnosť tvoriť priority,
- pozícia vhodná pre absolventa obchodnej akadémie
- AKTÍVNY VODIČ !
- diskrétnosť, dôslednosť, iniciatíva, inovatívnosť, orientácia na výsledky, proaktivita, schopnosť samostatne riešiť problémy, lojalita, schopnosť tvoriť priority,
- pozícia vhodná pre absolventa obchodnej akadémie
- AKTÍVNY VODIČ !
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Súkromné finančná spoločnosť, ktorá vznikla v roku 1997, patriaca do skupiny GENERIX GROUP LTD pôsobiacej v Londýne. V súčasnosti jej hlavným predmetom činnosti je predovšetkým nákup a správa rizikových aktív, obchodná činnosť, pohľadávkový manažment a akvizičná činnosť.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1963502
Dátum zverejnenia: 22.12.2014
2014-12-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: GENERIX, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou