Kariéra  /  Manažér obchodu pre autopredaj

Manažér obchodu pre autopredaj

Miesto práce

Bratislavský kraj, Bratislava

Termín nástupu

dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pokiaľ Vás zaujíma obchod, radi nadväzujete a budujete vzťahy, máte skúsenosť so školiteľskou činnosťou, máte skúsenosti v poisťovníctve alebo v autopredaji a dokážete motivovať, táto pracovná pozícia Vám poskytuje ideálnu príležitosť uplatniť sa priamo u nás!

Pracovná pozícia je pre oblasť západného regiónu.

Hlavná náplň:
- zabezpečovanie spolupráce s autopredajcami vo zverenom regióne
- poskytovanie profesionálneho servisu autopredajcom
- akvizičná činnosť, vyhľadávanie a zazmluvňobanie nových obchodných partnerov z oblasti autopredaja
- sledovanie a prieskum trhu a konkurencie
- školiaca činnosť, metodická a odborná podpora autopredajcom
- sledovanie a analyzovanie dosiahnutých obchodných výsledkov
- organizovanie teambuildingov a drobných eventov pre autopredajcov

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- Možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- Pružný pracovný čas
- Dni pracovného voľna naviac
- Rehabilitačné a regeneračné služby
- Zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- Zvýhodnené produkty VÚB banky
- Služobný automobil, notebook, telefón

Informácie o výberovom konaní

Všetkých kandidátov poprosíme zasielať nám štruktúrovaný životopis s rozpísanými pracovnými skúsenosťami (náplňou práce) výhradne len prostredníctvom www.profesia.sk .

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

obchod

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Aktívna prax v oblasti predaja produktov/služieb min. 2 - 3 roky
- Skúsenosť so školiteľskou činnosťou - realizácia produktových motivačných školení
- Silné pro-zákaznícke myslenie, schopnosť budovať si vynikajúce vzťahy s obchodnými partnermi a motivovať ich k obchodným výsledkom
- Flexibilita, komunikačné zručnosti, pozitívny prístup ku zmenám
- Schopnosť rýchlej analýzy situácie a pohotových reakcií
- Ochota neustále sa vzdelávať a cestovať
- Výhodou je skúsenosti z autopredaja (napr. leasingová spoločnosť, dealerstvo)

Mzdové podmienky (brutto)

Dohodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

ID: 3145099  Dátum zverejnenia: 28.7.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou