Kariéra  /  Odborný referent správy underwritingu

Odborný referent správy underwritingu

Miesto práce

Lamačská cesta 3/A, Bratislava

Termín nástupu

dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Administratívna podpora pre úsek veľkých rizík
• Správa postných zmlúv (tipovanie do systému, archivácia, pravidelná kontrola, sledovanie zaplatenosti)
• Kontrola platieb (preúčtovanie, vratky, priradenia platieb), vystavovanie účtov
• Komunikácia s klientmi, resp. sprostredkovateľmi (napr. poskytovanie informácií o údajoch v poistných zmluvách, o zaplatenosti, splátkach atď)
• Evidencia, triedenie a archivácia dokumentov, práca s prevádzkovým systémom
• Spolupráca s inými oddeleniami

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia
- Generali Akadémia
- rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali poisťovňe VÚB banky
- firemné akcie pre zamestnancov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosti s administratívnou prácou
- orientácia na detail, vzťah k číslam
- dobrý time-manažment a organizačné zručnosti, schopnosť samostatne si naplánovať prácu
- flexibilita

Mzdové podmienky (brutto)

dohodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 2984815  Dátum zverejnenia: 24.4.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou