Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent správy underwritingu
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Administratívna podpora pre úsek veľkých rizík
• Správa postných zmlúv (tipovanie do systému, archivácia, pravidelná kontrola, sledovanie zaplatenosti)
• Kontrola platieb (preúčtovanie, vratky, priradenia platieb), vystavovanie účtov
• Komunikácia s klientmi, resp. sprostredkovateľmi (napr. poskytovanie informácií o údajoch v poistných zmluvách, o zaplatenosti, splátkach atď)
• Evidencia, triedenie a archivácia dokumentov, práca s prevádzkovým systémom
• Spolupráca s inými oddeleniami
• Správa postných zmlúv (tipovanie do systému, archivácia, pravidelná kontrola, sledovanie zaplatenosti)
• Kontrola platieb (preúčtovanie, vratky, priradenia platieb), vystavovanie účtov
• Komunikácia s klientmi, resp. sprostredkovateľmi (napr. poskytovanie informácií o údajoch v poistných zmluvách, o zaplatenosti, splátkach atď)
• Evidencia, triedenie a archivácia dokumentov, práca s prevádzkovým systémom
• Spolupráca s inými oddeleniami
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia
- Generali Akadémia
- rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali poisťovňe VÚB banky
- firemné akcie pre zamestnancov
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia
- Generali Akadémia
- rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali poisťovňe VÚB banky
- firemné akcie pre zamestnancov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti s administratívnou prácou
- orientácia na detail, vzťah k číslam
- dobrý time-manažment a organizačné zručnosti, schopnosť samostatne si naplánovať prácu
- flexibilita
- orientácia na detail, vzťah k číslam
- dobrý time-manažment a organizačné zručnosti, schopnosť samostatne si naplánovať prácu
- flexibilita
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2984815
Dátum zverejnenia: 24.4.2017
2017-04-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Odborný referent, Referent správy poistenia, Referent správy registrov, Referent správy zmlúv Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou