Kariéra  /  Administratívna výpomoc (študent VŠ)

Administratívna výpomoc (študent VŠ)

Miesto práce

Lamačská cesta 3/A, Bratislava

Termín nástupu

15.12.2016

Druh pracovného pomeru

na dohodu (brigády)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na obdobie 3 mesiacov hľadáme šikovného študenta/ študentku, so záujmom o administratívnu prácu. Tvojou náplňou práce bude:

- pomoc s preklopením dát do novej databázy
- nahrávanie, úprava a prepisovanie dát
- kontrola a aktualizácia informácií
- práca v interných databázach
- denné využívanie anglického jazyka (prevažne v písomnej forme)

Zamestnanecké výhody, benefity

možnosť získať prax v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
pružný pracovný čas

Informácie o výberovom konaní

Pozíciu obsadzujeme na obdobie troch mesiacov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- anglický jazyk na pokročilej úrovni - podmienka
- záujem o administratívnu prácu
- orientácia na detail, precíznosť a trpezlivosť
- možnosť odpracovať cca 20 hodín týždenne

Mzdové podmienky (brutto)

3 EUR / hod

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 2750728  Dátum zverejnenia: 1.12.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 3 EUR / hod