Kariéra  /  Odborný referent vymáhania regresov

Odborný referent vymáhania regresov

Miesto práce

Lamačská cesta 3/A, Bratislava

Ponúkaný plat (brutto)

Dohodou

Termín nástupu

Dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak máte radi administratívnu prácu, bavia Vás čísla, štatistiky sú pre Vás skôr zábavou ako povinnosťou, máte vynikajúcu znalosť MS Excel (pokročilý až expert) a zároveň aj radi komunikujete, táto pozícia Vám dáva ideálnu príležitosť na Vašu realizáciu.

• vedenie samostatnej agendy regresných pohľadávok spoločnosti
• posudzovanie návrhov na regres
• zavádzanie predpisov regresov do interných informačných systémov
• sledovanie objektívnej a subjektívnej lehoty pohľadávok /prevencia premlčania/
• uplatňovanie regresov voči poisťovniam, fyzickým osobám a právnickým osobám
• vypracúvanie a zasielanie refundačných listov
• pravidelné upomínanie regresných pohľadávok
• komunikácia s poisťovňami, s klientmi, s ich právnymi zástupcami, advokátskymi kanceláriami a exekútorskými úradmi
• pravidelná kontrola zaplatenosti regresných pohľadávok, identifikácia platieb

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
Možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
Pružný pracovný čas
Dni pracovného voľna naviac
Zľavy na vstupy do športových centier
Rehabilitačné a regeneračné služby
Zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
Zvýhodnené produkty VÚB banky
Ďalšie firemné teambuildingové aktivity a spoločenské podujatia

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- záujem o administratívnu prácu
- práca s MS Office - podmienka
- predošlé skúsenosti s podobnou agendou - výhoda
- vzťah k číslam, orientácia na detail
- veľmi dobrý time-manažment
- odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme do prvej trojky najsilnejších poisťovní na slovenskom trhu. Sme súčasťou jednej z najväčších poisťovacích skupín – Generali CEE Holding, ktorá riadi obchodnú činnosť v desiatich krajinách strednej a východnej Európy. Klienti poisťovne tak môžu využívať výhody vyplývajúce zo silného medzinárodného zázemia, ako aj tradície poisťovne v oblasti životného aj neživotného poistenia.

V poisťovni Generali sú prvoradé služby pre klienta. Neustále zavádzame najmodernejšie systémy a staviame na profesionalite a odbornosti zamestnancov, aby sme našim klientom mohli poskytnúť maximálny komfort a prvotriedny servis – od kvalitného poistného poradenstva, cez manažment poistky, až po rýchlu likvidáciu poistných udalostí. Prostredníctvom nášho Kontaktného centra sme našim klientom k dispozícii kedykoľvek nás potrebujú. Poradíme, ako postupovať, ak nastane poistná udalosť, prípadne zorganizujeme pomoc a pomôžeme napraviť škody.

Cieľom poisťovne je neustále monitorovať požiadavky trhu a prinášať klientom kvalitné a inovatívne produkty, ktoré sa už pravidelne umiestňujú na popredných miestach v prestížnych súťažiach poisťovní a finančných inštitúcií. Klienti si u nás môžu vybrať zo širokej ponuky kvalitných produktov poistenia vozidiel, majetku, cestovného, životného a úrazového poistenia, ako aj individuálnych poistných riešení pre podnikateľov.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Informácie o výberovom konaní

Pozícia je obsadzovaná na dobru určitú ako zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky.

Adresa spoločnosti

Generali Poisťovňa, a. s.
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava
http://www.generali.sk