Kariéra  /  Asistent/-ka člena predstavenstva

Asistent/-ka člena predstavenstva

Miesto práce

Lamačská cesta 3/A, Bratislava

Termín nástupu

01.07.2017

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• zodpovednosť za termínový kalendár nadriadeného (organizovanie stretnutí a porád), príprava podkladov na stretnutia
• rôzne administratívne činnosti (triedenie pošty, objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, mesačné uzavretie dochádzky zamestnancov za daný útvar, mesačné vyúčtovanie pokladne, repre fondu)
• vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie, vítanie návštev
• zabezpečenie služobných ciest
• vypracovanie podkladov vo forme prezentácií (MS PowerPoint)
• príprava štatistík (MS Excel - tabuľky + grafy, ovládanie funkcií)
• preklady textov, emailov (z anglického jazyka a naopak)
• príprava zápisov z porád
• riešenie neočakávaných situácií

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia
- Generali Akadémia
- rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali poisťovňe VÚB banky
- firemné akcie pre zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Záujemcov o pracovnú pozíciu poprosíme zaslať životopis v slovenskom a anglickom jazyku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosti na podobnej pozícií min. 1 rok
- znalosť anglického jazyka - slovom aj písmom - podmienka
- dobrá znalosť Excel, PowerPoint
- príjemné, profesionálne vystupovanie a komunikácia
- vynikajúci time-management, efektívne zatrieďovanie svojich úloh
- asertivita a iniciatíva v práci
- čestnosť, dôveryhodnosť (práca s dôvernými informáciami)
- schopnosť mať perfektný prehľad vo svojej práci ako aj termínoch nadriadeného

Mzdové podmienky (brutto)

dohodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 2605803  Dátum zverejnenia: 11.5.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou