Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/-ka člena predstavenstva
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Bratislava
Termín nástupu
01.07.2017
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• zodpovednosť za termínový kalendár nadriadeného (organizovanie stretnutí a porád), príprava podkladov na stretnutia
• rôzne administratívne činnosti (triedenie pošty, objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, mesačné uzavretie dochádzky zamestnancov za daný útvar, mesačné vyúčtovanie pokladne, repre fondu)
• vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie, vítanie návštev
• zabezpečenie služobných ciest
• vypracovanie podkladov vo forme prezentácií (MS PowerPoint)
• príprava štatistík (MS Excel - tabuľky + grafy, ovládanie funkcií)
• preklady textov, emailov (z anglického jazyka a naopak)
• príprava zápisov z porád
• riešenie neočakávaných situácií
• rôzne administratívne činnosti (triedenie pošty, objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, mesačné uzavretie dochádzky zamestnancov za daný útvar, mesačné vyúčtovanie pokladne, repre fondu)
• vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie, vítanie návštev
• zabezpečenie služobných ciest
• vypracovanie podkladov vo forme prezentácií (MS PowerPoint)
• príprava štatistík (MS Excel - tabuľky + grafy, ovládanie funkcií)
• preklady textov, emailov (z anglického jazyka a naopak)
• príprava zápisov z porád
• riešenie neočakávaných situácií
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia
- Generali Akadémia
- rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali poisťovňe VÚB banky
- firemné akcie pre zamestnancov
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia
- Generali Akadémia
- rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali poisťovňe VÚB banky
- firemné akcie pre zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Záujemcov o pracovnú pozíciu poprosíme zaslať životopis v slovenskom a anglickom jazyku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti na podobnej pozícií min. 1 rok
- znalosť anglického jazyka - slovom aj písmom - podmienka
- dobrá znalosť Excel, PowerPoint
- príjemné, profesionálne vystupovanie a komunikácia
- vynikajúci time-management, efektívne zatrieďovanie svojich úloh
- asertivita a iniciatíva v práci
- čestnosť, dôveryhodnosť (práca s dôvernými informáciami)
- schopnosť mať perfektný prehľad vo svojej práci ako aj termínoch nadriadeného
- znalosť anglického jazyka - slovom aj písmom - podmienka
- dobrá znalosť Excel, PowerPoint
- príjemné, profesionálne vystupovanie a komunikácia
- vynikajúci time-management, efektívne zatrieďovanie svojich úloh
- asertivita a iniciatíva v práci
- čestnosť, dôveryhodnosť (práca s dôvernými informáciami)
- schopnosť mať perfektný prehľad vo svojej práci ako aj termínoch nadriadeného
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2605803
Dátum zverejnenia: 11.5.2017
2017-05-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou