Kariéra  /  Špecialista firemného centra

Špecialista firemného centra

Miesto práce

Lamačská cesta 3/A, okres Lučenec, okres Žilina, okres Trenčín, okres Trnava

Termín nástupu

asap

Druh pracovného pomeru

plný úväzok, živnosť

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do našej firemnej siete hľadáme cieľavedomého a sebavedomého tímového hráča, ktorý dokáže budovať dlhodobé vzťahy s klientom a chce na sebe pracovať.

Čo od vás budeme ďalej očakávať?

- starať sa v rámci svojho regiónu o klientov firemného centra,
- ponúkať a predávať produkty Generali pre stredných a malých podnikateľov, firemných klientov, prípadne živnostníkov, správcovské spoločnosti, spoločenstvá vlastníkov bytov a vlastníkov bytov v bytových domoch, mestá a obce, poľnohospodársky priemysel, automobilový priemysel,
- rozširovať portfólio aktívnych klientov Generali
- zaisťovať dlhodobé pozitívne vzťahy a spokojnosť klientov Generali
- vykonávať pravidelný osobný kontakt a návštevy u klienta, vyhodnocuje doterajšiu spoluprácu a dohaduje s klientom ďalší postup v rámci vzájomnej spolupráce
- zodpovedať za plnenie obchodných plánov a dosahovanie stanovených obchodných cieľov
- pravidelne analyzovať, reportovať a plánovať obchodné aktivity
- pripravovať podklady a ponuky pre klientov a spolupracovať s ostatnými orgánmi na schvaľovacom procese
- aktívne spolupracovať s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- prispievať k rozvoju obchodných aktivít v regióne

Zamestnanecké výhody, benefity

- odmeňovanie so zaujímavou motivačnou zložkou
- výkonnostné bonusy vyplácané po 1 roku pôsobnosti, každý mesiac až do výšky 425 eur
- odmena za starostlivosť klienta
- firemné akcie

Informácie o výberovom konaní

Pozícia sa vykonáva ako SZČO na základe zákona o sprostredkovaní finančných služieb. Spoločnosť poskytuje zaujímavé finančné ohodnotenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Technické a ekonomické zamerania výhodou.

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- obchodná prax v oblasti finančníctva/bankovníctva min. 1 rok výhodou
- skúsenosti v oblasti priameho predaja
- profesionálna úroveň komunikácie
- schopnosť udržiavať a budovať dlhodobé pozitívne vzťahy s klientmi
- schopnosť viesť dlhodobé projekty
- flexibilita myslenia, samostatnosť a kreativita
- pripravenosť cestovať po regióne (aktívny vodič)

Mzdové podmienky (brutto)

Fix + provízia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 2563583  Dátum zverejnenia: 16.5.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Fix + provízia