Kariéra  /  Špecialista eventov

Špecialista eventov

Miesto práce

Bratislava

Termín nástupu

01.12.2015

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš aspoň 2 ročnú prax v eventoch? Baví Ťa organizovať eventy a spolupracovať pri ďalších aktivitách?
Chceš získať skúsenosti vo veľkej medzinárodnej spoločnosti?

Daj nám o sebe vedieť a pridaj sa do nášho tímu komunikácie a uplatni sa v nasledujúcich činnostiach:

- Buď zodpovedný za organizáciu a realizáciu eventov (napr. teambulidingy a podujatia pre obchod a obchodných partnerov, konferencie, incentívy do zahraničia),
- Zúčastňuješ sa naplánovaných akcií a riešiš "problematické" situácie (týkajúce sa programu, organizácie a pod.)
- Realizuj interné súťaže, aktivity a eventy pre zamestnancov
- Zabezpečuj informovanosť smerom k zamestnancom
- Udržiavaj si prehľad o marketingovej komunikácii v rámci finančného sektoru

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- Možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- Pružný pracovný čas
- Dni pracovného voľna naviac
- Rehabilitačné a regeneračné služby
- Zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- Zvýhodnené produkty Generali a VÚB banky

Informácie o výberovom konaní

Všetkých kandidátov poprosíme zasielať nám štruktúrovaný životopis s rozpísanými pracovnými skúsenosťami (náplňou práce) výhradne len prostredníctvom profesie.
Zároveň prosím uveďte detailnejšie akú relevantnú prax v eventoch ste už získali.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Na túto pozíciu hľadáme kandidáta s minimálne 1-2 ročnou praxou v eventoch a skvelými organizačnými schopnosťami.

Ďalšie skúsenosti, ktoré požadujeme:
- Samostatnosť a zodpovednosť
- Tímový hráč ochotný pomôcť a s veľkou motiváciou pre túto prácu
- Odolnosť voči stresu a schopnosť reagovať na operatívne zmeny
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- MS Office - veľmi dobrá znalosť
- Aktívny vodič (sk. B)

Ponúkame Ti príjemný a zohraný kolektív, ktorý je ochotný Ťa veľa nového naučiť, očakávame však od Teba ochotu prebrať zodpovednosť a stať sa rýchlo samostatným členom tímu.

Pozícia je obsadzovaná na dobu určitú - náhrada za materskú a rodičovskú dovolenku.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis