Občania             Firmy

Telefonická podpora na Kontaktnom centre (pasívna linka)

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pridaj sa k nášmu tímu v Generali a naštartuj svoju kariéru na kontaktnom centre! Buď prvý, kto poskytuje bezprostrednú pomoc ľuďom ako si aj ty.

Tvojou úlohou bude:
  • prijímať prichádzajúce hovory od našich klientov
  • poskytovať profesionálny servis a odborné poradenstvo po telefóne, byť pravou rukou klientov v oblasti poisťovníctva,
  • budovať dobré vzťahy s klientmi, aby sa na nás mohli kedykoľvek s dôverou obrátiť,
  • poznať potreby klientov, navrhovať optimálne riešenia k ich spokojnosti a ponúknuť im produkt šitý na mieru,
  • evidovať oznámenie o poistnej udalosti s klientom,
  • spracovávať bežnú administratívu.

Ponúkame ti prácu v priateľskom kolektíve, kvalitný systém zaškolenia, príležitosť odborne sa vzdelávať v rámci Generali Akadémie, neustálu podporu.

Nezabúdaj, že telefónom cesta iba začína, pokračovanie záleží na tvojej šikovnosti.
Ponúkaný plat (brutto)
informácia na osobnom pohovore
Termín nástupu
15.09.2016
Iné výhody
  • práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
  • možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
  • dni pracovného voľna naviac
  • bezplatný vstup do športových centier
  • rehabilitačné a regeneračné služby
  • zvýhodnené produkty Generali
  • zvýhodnené produkty VÚB banky
  • zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o výberovom konaní
Všetkých kandidátov prosíme zasielať nám štruktúrovaný životopis s rozpísanými pracovnými skúsenosťami (náplňou práce) výhradne len prostredníctvom profesie.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • predošlá prax nie je podmienkou
  • komunikačné zručnosti na vysokej úrovni
  • presnosť a precíznosť
  • empatia, proklientsky prístup
  • schopnosť pracovať v tíme
  • ochota neustáleho vzdelávania sa
  • proaktívny prístup
  • ochota pracovať na zmeny (len pracovné dni v čase od 8:00 do 18:00, pracovný čas 8¼ hod.)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme do prvej trojky najsilnejších poisťovní na slovenskom trhu. Sme súčasťou jednej z najväčších poisťovacích skupín – Generali CEE Holding, ktorá riadi obchodnú činnosť v desiatich krajinách strednej a východnej Európy. Klienti poisťovne tak môžu využívať výhody vyplývajúce zo silného medzinárodného zázemia, ako aj tradície poisťovne v oblasti životného aj neživotného poistenia.

V poisťovni Generali sú prvoradé služby pre klienta. Neustále zavádzame najmodernejšie systémy a staviame na profesionalite a odbornosti zamestnancov, aby sme našim klientom mohli poskytnúť maximálny komfort a prvotriedny servis – od kvalitného poistného poradenstva, cez manažment poistky, až po rýchlu likvidáciu poistných udalostí. Prostredníctvom nášho Kontaktného centra sme našim klientom k dispozícii kedykoľvek nás potrebujú. Poradíme, ako postupovať, ak nastane poistná udalosť, prípadne zorganizujeme pomoc a pomôžeme napraviť škody.

Cieľom poisťovne je neustále monitorovať požiadavky trhu a prinášať klientom kvalitné a inovatívne produkty, ktoré sa už pravidelne umiestňujú na popredných miestach v prestížnych súťažiach poisťovní a finančných inštitúcií. Klienti si u nás môžu vybrať zo širokej ponuky kvalitných produktov poistenia vozidiel, majetku, cestovného, životného a úrazového poistenia, ako aj individuálnych poistných riešení pre podnikateľov.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Adresa
Generali Poisťovňa, a. s.
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava
http://www.generali.sk

Kontaktná osoba: Mgr. Jana Fabušová
E-mail: poslať životopis
© 2014 Generali Poisťovňa, a. s.
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2257279   Dátum zverejnenia: 20.9.2016