Kariéra  /  Telefonická podpora na Kontaktnom centre (pasívna linka)

Telefonická podpora na Kontaktnom centre (pasívna linka)

Miesto práce

Bratislava

Ponúkaný plat (brutto)

informácia na osobnom pohovore

Termín nástupu

01.12.2016

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pridaj sa k nášmu tímu v Generali a naštartuj svoju kariéru na kontaktnom centre! Buď prvý, kto poskytuje bezprostrednú pomoc ľuďom ako si aj ty.

Tvojou úlohou bude:
- prijímať prichádzajúce hovory od našich klientov
- poskytovať profesionálny servis a odborné poradenstvo po telefóne, byť pravou rukou klientov v oblasti poisťovníctva,
- budovať dobré vzťahy s klientmi, aby sa na nás mohli kedykoľvek s dôverou obrátiť,
- poznať potreby klientov, navrhovať optimálne riešenia k ich spokojnosti a ponúknuť im produkt šitý na mieru,
- evidovať oznámenie o poistnej udalosti s klientom,
- spracovávať bežnú administratívu.

Ponúkame ti prácu v priateľskom kolektíve, kvalitný systém zaškolenia, príležitosť odborne sa vzdelávať v rámci Generali Akadémie, neustálu podporu.

Nezabúdaj, že telefónom cesta iba začína, pokračovanie záleží na tvojej šikovnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- dni pracovného voľna naviac
- bezplatný vstup do športových centier
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené produkty Generali
- zvýhodnené produkty VÚB banky
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- predošlá prax nie je podmienkou
- komunikačné zručnosti na vysokej úrovni
- presnosť a precíznosť
- empatia, proklientsky prístup
- schopnosť pracovať v tíme
- ochota neustáleho vzdelávania sa
- proaktívny prístup
- ochota pracovať na zmeny (len pracovné dni v čase od 8:00 do 18:00, pracovný čas 8¼ hod.)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme do prvej trojky najsilnejších poisťovní na slovenskom trhu. Sme súčasťou jednej z najväčších poisťovacích skupín – Generali CEE Holding, ktorá riadi obchodnú činnosť v desiatich krajinách strednej a východnej Európy. Klienti poisťovne tak môžu využívať výhody vyplývajúce zo silného medzinárodného zázemia, ako aj tradície poisťovne v oblasti životného aj neživotného poistenia.

V poisťovni Generali sú prvoradé služby pre klienta. Neustále zavádzame najmodernejšie systémy a staviame na profesionalite a odbornosti zamestnancov, aby sme našim klientom mohli poskytnúť maximálny komfort a prvotriedny servis – od kvalitného poistného poradenstva, cez manažment poistky, až po rýchlu likvidáciu poistných udalostí. Prostredníctvom nášho Kontaktného centra sme našim klientom k dispozícii kedykoľvek nás potrebujú. Poradíme, ako postupovať, ak nastane poistná udalosť, prípadne zorganizujeme pomoc a pomôžeme napraviť škody.

Cieľom poisťovne je neustále monitorovať požiadavky trhu a prinášať klientom kvalitné a inovatívne produkty, ktoré sa už pravidelne umiestňujú na popredných miestach v prestížnych súťažiach poisťovní a finančných inštitúcií. Klienti si u nás môžu vybrať zo širokej ponuky kvalitných produktov poistenia vozidiel, majetku, cestovného, životného a úrazového poistenia, ako aj individuálnych poistných riešení pre podnikateľov.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Informácie o výberovom konaní

Všetkých kandidátov prosíme zasielať nám štruktúrovaný životopis s rozpísanými pracovnými skúsenosťami (náplňou práce) výhradne len prostredníctvom profesie.

Adresa spoločnosti

Generali Poisťovňa, a. s.
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava
http://www.generali.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Jana Fabušová
E-mail: poslať životopis
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2257279   Dátum zverejnenia: 11.11.2016