Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Telefonický operátor kontaktného centra
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
1.9.2015
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví ťa komunikovať s ľuďmi? Rád sa učíš nové veci a nebojíš sa výziev? Máš chuť na sebe pracovať a rozvíjať svoj potenciál?
Pridaj sa k nášmu tímu v Generali a naštartuj svoju kariéru na kontaktnom centre! Buď prvý, kto poskytuje bezprostrednú pomoc ľuďom ako si aj ty.
Tvojou úlohou bude:
- budovať dobré vzťahy s klientmi, aby sa na nás mohli kedykoľvek s dôverou obrátiť,
- poskytovať profesionálny servis a odborné poradenstvo po telefóne, byť pravou rukou klientov v oblasti poisťovníctva,
- poznať potreby klientov, navrhovať optimálne riešenia k ich spokojnosti a ponúknuť im produkt šitý na mieru,
- evidovať oznámenie o poistnej udalosti s klientom,
- spracovávať bežnú administratívu.
Ponúkame ti prácu v priateľskom kolektíve, kvalitný systém zaškolenia, príležitosť odborne sa vzdelávať v rámci Generali Akadémie, neustálu podporu.
Nezabúdaj, že telefónom cesta iba začína, pokračovanie záleží na tvojej šikovnosti.
Pridaj sa k nášmu tímu v Generali a naštartuj svoju kariéru na kontaktnom centre! Buď prvý, kto poskytuje bezprostrednú pomoc ľuďom ako si aj ty.
Tvojou úlohou bude:
- budovať dobré vzťahy s klientmi, aby sa na nás mohli kedykoľvek s dôverou obrátiť,
- poskytovať profesionálny servis a odborné poradenstvo po telefóne, byť pravou rukou klientov v oblasti poisťovníctva,
- poznať potreby klientov, navrhovať optimálne riešenia k ich spokojnosti a ponúknuť im produkt šitý na mieru,
- evidovať oznámenie o poistnej udalosti s klientom,
- spracovávať bežnú administratívu.
Ponúkame ti prácu v priateľskom kolektíve, kvalitný systém zaškolenia, príležitosť odborne sa vzdelávať v rámci Generali Akadémie, neustálu podporu.
Nezabúdaj, že telefónom cesta iba začína, pokračovanie záleží na tvojej šikovnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- dni pracovného voľna naviac
- bezplatný vstup do športových centier
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené produkty Generali
- zvýhodnené produkty VÚB banky
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- dni pracovného voľna naviac
- bezplatný vstup do športových centier
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené produkty Generali
- zvýhodnené produkty VÚB banky
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
Informácie o výberovom konaní
Všetkých kandidátov prosíme zasielať nám štruktúrovaný životopis s rozpísanými pracovnými skúsenosťami (náplňou práce) výhradne len prostredníctvom profesie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- predošlá prax nie je podmienkou
- komunikačné zručnosti na vysokej úrovni
- znalosť cudzieho jazyka výhodou, nie podmienkou
- presnosť a precíznosť
- empatia, proklientsky prístup
- schopnosť pracovať v tíme
- ochota neustáleho vzdelávania sa
- proaktívny prístup
- ochota pracovať na zmeny (len pracovné dni v čase od 8:00 do 18:00, pracovný čas 8¼ hod.)
- komunikačné zručnosti na vysokej úrovni
- znalosť cudzieho jazyka výhodou, nie podmienkou
- presnosť a precíznosť
- empatia, proklientsky prístup
- schopnosť pracovať v tíme
- ochota neustáleho vzdelávania sa
- proaktívny prístup
- ochota pracovať na zmeny (len pracovné dni v čase od 8:00 do 18:00, pracovný čas 8¼ hod.)
Mzdové podmienky (brutto)
informácia na osobnom pohovore
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2203520
Dátum zverejnenia: 30.7.2015
2015-07-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: informácia na osobnom pohovore