Kariéra  /  Telefonický operátor kontaktného centra

Telefonický operátor kontaktného centra

Miesto práce

Bratislava

Termín nástupu

1.9.2015

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví ťa komunikovať s ľuďmi? Rád sa učíš nové veci a nebojíš sa výziev? Máš chuť na sebe pracovať a rozvíjať svoj potenciál?

Pridaj sa k nášmu tímu v Generali a naštartuj svoju kariéru na kontaktnom centre! Buď prvý, kto poskytuje bezprostrednú pomoc ľuďom ako si aj ty.

Tvojou úlohou bude:
- budovať dobré vzťahy s klientmi, aby sa na nás mohli kedykoľvek s dôverou obrátiť,
- poskytovať profesionálny servis a odborné poradenstvo po telefóne, byť pravou rukou klientov v oblasti poisťovníctva,
- poznať potreby klientov, navrhovať optimálne riešenia k ich spokojnosti a ponúknuť im produkt šitý na mieru,
- evidovať oznámenie o poistnej udalosti s klientom,
- spracovávať bežnú administratívu.

Ponúkame ti prácu v priateľskom kolektíve, kvalitný systém zaškolenia, príležitosť odborne sa vzdelávať v rámci Generali Akadémie, neustálu podporu.

Nezabúdaj, že telefónom cesta iba začína, pokračovanie záleží na tvojej šikovnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- dni pracovného voľna naviac
- bezplatný vstup do športových centier
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené produkty Generali
- zvýhodnené produkty VÚB banky
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností

Informácie o výberovom konaní

Všetkých kandidátov prosíme zasielať nám štruktúrovaný životopis s rozpísanými pracovnými skúsenosťami (náplňou práce) výhradne len prostredníctvom profesie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- predošlá prax nie je podmienkou
- komunikačné zručnosti na vysokej úrovni
- znalosť cudzieho jazyka výhodou, nie podmienkou
- presnosť a precíznosť
- empatia, proklientsky prístup
- schopnosť pracovať v tíme
- ochota neustáleho vzdelávania sa
- proaktívny prístup
- ochota pracovať na zmeny (len pracovné dni v čase od 8:00 do 18:00, pracovný čas 8¼ hod.)

Mzdové podmienky (brutto)

informácia na osobnom pohovore

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 2203520  Dátum zverejnenia: 30.7.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: informácia na osobnom pohovore