Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR business partner
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečovanie HR agendy (recruitment, riadenie výkonu, plány nástupníctva, analýza vzdelávacích potrieb, organizačný manažment) pre pridelené útvary
- vedenie a participácia na projektoch
- konzultácie a návrhy riešení pre manažérov a zamestnancov v HR oblastiach
- vedenie a participácia na projektoch
- konzultácie a návrhy riešení pre manažérov a zamestnancov v HR oblastiach
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu,
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť,
- pružný pracovný čas,
- dni pracovného voľna navyše,
- bezplatné vstupy do športových centier,
- rehabilitačné a regeneračné služby,
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností,
- zvýhodnené produkty VÚB banky a Generali
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť,
- pružný pracovný čas,
- dni pracovného voľna navyše,
- bezplatné vstupy do športových centier,
- rehabilitačné a regeneračné služby,
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností,
- zvýhodnené produkty VÚB banky a Generali
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť so sourcingom a recruitmentom
- schopnosť vytvárania vzťahov s internými/externými partnermi
- orientácia na detail
- schopnosť samostatne pracovať na projektoch
- schopnosť prinášať nové/netradičné riešenia
- skúsenosť s ďalšími HR procesmi výhodou
- schopnosť vytvárania vzťahov s internými/externými partnermi
- orientácia na detail
- schopnosť samostatne pracovať na projektoch
- schopnosť prinášať nové/netradičné riešenia
- skúsenosť s ďalšími HR procesmi výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2138633
Dátum zverejnenia: 8.10.2015
2015-10-08
lokalita: Bratislava Pozícia: HR Business Partner Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu