Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér obstarávania
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečenie kompletnej agendy spojenej s obstarávaním,
- príprava plánu nákupu,
- riadenie výberového konania dodávateľov produktov a služieb,
- správa dodávateľského portfólia,
- vyjednávanie komerčných podmienok dodávateľských zmlúv,
- kontinuálna analýza trhových trendov v oblasti produktov a služieb,
- kontrola dodržiavania nákupnej smernice a podporných dokumentov, zabezpečovanie ich súladu s predpismi Skupiny Generali,
- pravidelný reporting.
- príprava plánu nákupu,
- riadenie výberového konania dodávateľov produktov a služieb,
- správa dodávateľského portfólia,
- vyjednávanie komerčných podmienok dodávateľských zmlúv,
- kontinuálna analýza trhových trendov v oblasti produktov a služieb,
- kontrola dodržiavania nákupnej smernice a podporných dokumentov, zabezpečovanie ich súladu s predpismi Skupiny Generali,
- pravidelný reporting.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu,
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť,
- pružný pracovný čas,
- dni pracovného voľna naviac,
- rehabilitačné a regeneračné služby,
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností,
- zvýhodnené produkty Generali a VUB banky.
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť,
- pružný pracovný čas,
- dni pracovného voľna naviac,
- rehabilitačné a regeneračné služby,
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností,
- zvýhodnené produkty Generali a VUB banky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- obchodné a vyjednávacie schopnosti,
- projektové riadenie a schopnosť určovať priority,
- rozhľad a znalosť trhu,
- analytické myslenie, schopnosť identifikovať podstatu a vyvodiť logické závery,
- odolnosť voči stresu,
- samostatnosť, zodpovednosť a spoľahlivosť,
- dobré komunikačné zručnosti,
- štandardná znalosť MS Office.
- projektové riadenie a schopnosť určovať priority,
- rozhľad a znalosť trhu,
- analytické myslenie, schopnosť identifikovať podstatu a vyvodiť logické závery,
- odolnosť voči stresu,
- samostatnosť, zodpovednosť a spoľahlivosť,
- dobré komunikačné zručnosti,
- štandardná znalosť MS Office.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2063014
Dátum zverejnenia: 27.3.2015
2015-03-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Nákupca, Vedúci nákupu Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu