Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka regionálneho riaditeľstva Bratislava
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- administratívna podpora obchodníkov regionálneho riaditeľstva,
- poskytovanie produktových informácií klientom,
- zabezpečovanie servisu pre klientov a ich posun na finančných agentov,
- kontakt a komunikácia s klientami,
- spracovanie uzatvorených poistných zmlúv,
- zodpovednosť za prenos informácií a dokumentov na ústredie spoločnosti,
- vedenie evidencie novouzatvorených poistných zmlúv a dodatkov k poistným zmluvám,
- objednávanie tlačív a kancelárskych potrieb a vizitiek,
- evidencia pošty,
- evidencia stažností klientov,
- vedenie a zodpovednosť za príručnú pokladňu,
- organizácia školení obchodnej siete v rámci regionálneho riaditeľstva.
- poskytovanie produktových informácií klientom,
- zabezpečovanie servisu pre klientov a ich posun na finančných agentov,
- kontakt a komunikácia s klientami,
- spracovanie uzatvorených poistných zmlúv,
- zodpovednosť za prenos informácií a dokumentov na ústredie spoločnosti,
- vedenie evidencie novouzatvorených poistných zmlúv a dodatkov k poistným zmluvám,
- objednávanie tlačív a kancelárskych potrieb a vizitiek,
- evidencia pošty,
- evidencia stažností klientov,
- vedenie a zodpovednosť za príručnú pokladňu,
- organizácia školení obchodnej siete v rámci regionálneho riaditeľstva.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty VÚB banky
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty VÚB banky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, precíznosť, zodpovednosť, spoľahlivosť,
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti,
- ochota učiť sa nové veci, iniciatíva,
- flexibilita a asertívne vystupovanie.
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti,
- ochota učiť sa nové veci, iniciatíva,
- flexibilita a asertívne vystupovanie.
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2062913
Dátum zverejnenia: 26.3.2015
2015-03-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou