Kariéra  /  Asistent/ka regionálneho riaditeľstva Bratislava

Asistent/ka regionálneho riaditeľstva Bratislava

Miesto práce

Bratislava

Termín nástupu

dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- administratívna podpora obchodníkov regionálneho riaditeľstva,
- poskytovanie produktových informácií klientom,
- zabezpečovanie servisu pre klientov a ich posun na finančných agentov,
- kontakt a komunikácia s klientami,
- spracovanie uzatvorených poistných zmlúv,
- zodpovednosť za prenos informácií a dokumentov na ústredie spoločnosti,
- vedenie evidencie novouzatvorených poistných zmlúv a dodatkov k poistným zmluvám,
- objednávanie tlačív a kancelárskych potrieb a vizitiek,
- evidencia pošty,
- evidencia stažností klientov,
- vedenie a zodpovednosť za príručnú pokladňu,
- organizácia školení obchodnej siete v rámci regionálneho riaditeľstva.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty VÚB banky

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- samostatnosť, precíznosť, zodpovednosť, spoľahlivosť,
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti,
- ochota učiť sa nové veci, iniciatíva,
- flexibilita a asertívne vystupovanie.

Mzdové podmienky (brutto)

dohodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 2062913  Dátum zverejnenia: 26.3.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou