Kariéra  /  Likvidátor poistných udalostí -škody na majetku

Likvidátor poistných udalostí -škody na majetku

Miesto práce

Bratislava

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zabezpečenie komplexnej likvidácie poistných udalostí klientov (majetok),
- vykonávanie potrebných šetrení poistných udalostí,
- zadávanie požiadaviek na technika pre preukázanie vzniku a rozsahu poistnej udalosti,
- administratívne úkony spojené s poistnou udalosťou (registrácia poistenej udalosti, overovanie krytia...)
- zabezpečovanie šetrenia, zápisu a fotodokumentácie vzniknutej poistnej udalosti,
- komunikácia s klientom ako aj s ostatnými zainteresovanými subjektmi,
- vedenie evidencie a štatistík,
- návrh opatrení a riešení komplexných problémov vyplývajúcich zo špecifických poistných udalostí.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu,
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť,
- pružný pracovný čas,
- dni pracovného voľna naviac,
- rehabilitačné a regeneračné služby,
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností,
- zvýhodnené produkty Generali a VÚB banky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

stavebné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosti z oblasti stavebníctva, techniky
- prax v poisťovníctve na podobnej pracovnej pozícii - veľkou výhodou,
- znalosť anglického jazyka aspoň na mierne pokročilej úrovni - výhodou,
- dôslednosť, presnosť, spoľahlivosť, odolnosť voči stresu, flexibilita.

Mzdové podmienky (brutto)

dohodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 2038049  Dátum zverejnenia: 21.11.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou