Kariéra  /  Odborný referent personalistiky a miezd

Odborný referent personalistiky a miezd

Miesto práce

Lamačská cesta 3/A, Bratislava

Termín nástupu

01.09.2016

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vykonávanie kompletnej personálnej agendy súvisiacej so vznikom, zmenou a skončením pracovného pomeru zamestnancov v rámci zvereného okruhu organizačných útvarov,
- administratívne činnosti súvisiace s pracovnoprávnou agendou (napr. dovolenky, nadčasy, PN-ky, materské dovolenky, dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, priebežná aktualizácia určených evidencií, spracúvanie prehľadov a pod.),
- spracovanie výkazov o dochádzke a súvisiace kontroly,
- kompletizácia podkladov pre spracovanie výplat, kontroly úplnosti a správnosti, riešenie nezrovnalostí,
- samostatné komplexné spracovanie miezd v súlade s legislatívou a predloženými podkladmi,
- plnenie povinností voči Sociálnej poisťovni, zdravotným poisťovniam, daňovému úradu a pod.,
- poskytovanie poradenstva a konzultácií v personálno-mzdovej oblasti.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty VÚB banky
- rizikové životné poistenie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Personalistika - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vzťah k práci s číslami, precíznosť a dôslednosť,
- samostatnosť, spoľahlivosť a diskrétnosť,
- komunikatívnosť a dobrý písomný prejav,
- tímový hráč,
- znalosť anglického jazyka výhodou,
- znalosť personálno-mzdového systému EGJE výhodou,
- orientácia v personálnej a mzdovej legislatíve.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 1994233  Dátum zverejnenia: 4.8.2016