Kariéra  /  Asistent/ka na úseku ľudských zdrojov

Asistent/ka na úseku ľudských zdrojov

Miesto práce

Bratislava

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- kompletné zabezpečenie agendy externých vzdelávacích aktivít (otvorené kurzy, školenia, semináre, konferencie a pod.),
- organizačné zabezpečenie vzdelávacích aktivít šitých na mieru (zahŕňa aj objednávky a faktúry),
- príprava materiálov pre novo nastúpených zamestnancov,
- tvorba a vedenie databázy vzdelávacích aktivít, evidencia vzdelávacích aktivít,
- kontrola účtov nákladov, kontrola čerpania budgetu,
- spracovanie dochádzky pre úsek ľudských zdrojov,
- preklady materiálov z AJ do SJ a opačne,
- organizácia darovania krvi našich zamestnancov,
- objednávky kancelárskych a iných potrieb,
- participácia na projektoch, ktoré sa realizujú v spolupráci s úsekom marketingu a komunikácie,
- príprava podkladov do interného časopisu,
- plnenie podporných činností pre nadriadeného (vedenie zápisov z porád, organizácia interných HR meetingov, administratívne činnosti).

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali a VUB banky

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Visio - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vzťah k administratíve,
- vynikajúca úroveň ovládania anglického jazyka,
- organizačné zručnosti,
- zodpovednosť a spoľahlivosť,
- pozitívny prístup k práci,
- proaktívny prístup.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 1904380  Dátum zverejnenia: 23.8.2015