Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent pre spoluprácu s externými partnermi - likvidácia poistných udalostí motorových vozidiel
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- kompletizácia zmlúv od externých partnerov (autoservisy),
- evidencia a archivácia zmlúv o spolupráci s externými partnermi,
- korešpondencia týkajúca sa zmluvnej spolupráce,
- typovanie dát do poistno-technického systému.
- evidencia a archivácia zmlúv o spolupráci s externými partnermi,
- korešpondencia týkajúca sa zmluvnej spolupráce,
- typovanie dát do poistno-technického systému.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali a VÚB banky
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali a VÚB banky
Informácie o výberovom konaní
Pozícia je obsadzovaná na dobu určitú, počas materskej/ rodičovskej dovolenky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť konštrukcie auta,
- komunikačné a vyjednávacie zručnosti,
- orientácia na detail,
- presnosť, precíznosť,
- tvorivé myslenie,
- samostatnosť.
- komunikačné a vyjednávacie zručnosti,
- orientácia na detail,
- presnosť, precíznosť,
- tvorivé myslenie,
- samostatnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 1875698
Dátum zverejnenia: 25.6.2015
2015-06-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu