Kariéra  /  Špecialista obchodnej siete

Špecialista obchodnej siete

Miesto práce

Bratislava

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zodpovednosť za včasný a korektný prenos informácií a dokumentov medzi odbornými úsekmi spoločnosti a agentúr vlastnou obchodnou sieťou,
- zabezpečovanie a príprava náležitostí na realizáciu akcií v spolupráci s marketingom po vyhlásení výsledkov zo súťaží (komunikácia s výhercami, príprava potrebných údajov),
- zodpovednosť za aktualizáciu a kompletizáciu databázy agentúr, manažérskych kancelárií a obchodných miest, zastrešuje agendu súvisiacu so spolufinancovaním agentúr,
- riešenie sťažností v rámci úseku riadenia agentúr,
- zastrešovanie projektov vlastnej obchodnej siete zameraných na podporu plnenia obchodných plánov,
- odovzdávanie informácií vlastnej obchodnej siete o zmenách a nových predpisoch,
- spolupráca pri zavádzaní nových produktových riešení, procesných a produktových zmien,
- príprava reportov ohľadom predaja produktov, analýza dát zo systémov,
- monitorovanie obchodných výsledkov,
- participácia na príprave a odborná podpora vedenia obchodných kampaní a projektov.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali a VÚB banky

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosti s poisťovníctvom, obchodom
- samostatnosť, precíznosť, zodpovednosť, spoľahlivosť,
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti
- ochota učiť sa nové veci, iniciatíva, flexibilita a asertívne vystupovanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 1812364  Dátum zverejnenia: 25.7.2014