Kariéra  /  Špecialista risk manažmentu pre reporting

Špecialista risk manažmentu pre reporting

Miesto práce

Bratislava

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- príprava pravidelného reportingu v oblasti risk manažmentu podľa požiadaviek Solventnosti II – Pilier 3 (QRTs, SFCR a RSR),
- spolupráca na vlastnom posúdení rizika spoločnosti a príprava ORSA reportu,
- spolupráca pri implementácii požiadaviek Solventnosti II,
- spolupráca pri implementácii skupinových politík ohľadom riadenia rizík,
- sledovanie vývoja v oblasti riadenia a modelovania rizík, finančnej matematiky, SII, ekonomického kapitálu a pod.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali a VÚB banky

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

matematika, štatistika, aktuárstvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni,
- analytické schopnosti,
- samostatnosť, zodpovednosť, dôslednosť a spoľahlivosť,
- skúsenosti v poisťovníctve a znalosti ohľadom Solventnosti II výhodou,
- práca s aktuárskymi softvérmi výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 1803271  Dátum zverejnenia: 16.7.2014