Kariéra  /  Špecialista risk manažmentu pre operačné riziko

Špecialista risk manažmentu pre operačné riziko

Miesto práce

Bratislava

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- monitoring a vyhodnocovanie operačného rizika,
- koordinovanie a spolupráca pri zbere údajov o operačných stratách,
- mapovanie a dokumentovanie procesov,
- aktivity na zabezpečenie súladu so zákonnými limitmi a požiadavkami na riadenie rizík, sledovanie limitov jednotlivých rizík, prejednávanie s oprávnenými vedúcimi zamestnancami možnosti zníženia rizika,
- spolupráca pri implementácii požiadaviek, príprava a spravovanie Solvency II a interného modelu,
- spolupráca pri príprave ročnej správy o riadení rizík a poznámok k účtovnej závierke z oblasti riadenia rizík,
- sledovanie vývoja v oblasti riadenia a modelovania rizík, finančnej matematiky, SII, ekonomického kapitálu a pod.,
- riziko finančného reportingu.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali a VÚB banky

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Preferujeme človeka so znalosťou procesov v poisťovníctve, s praxou v operačných rizikách (oblasť poisťovníctva, bankovníctva a dss)
- Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni
- MS Office na užívateľskej úrovni (dobrá znalosť Excel, Access) - práca s databázami
- Analytické schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 1731798  Dátum zverejnenia: 22.7.2014