Kariéra  /  Key Account Manažér pre Generali Employee Benefits

Key Account Manažér pre Generali Employee Benefits

Miesto práce

Bratislava

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pokiaľ Vás zaujíma obchod, radi nadväzujete a budujete vzťahy, máte skúsenosti v poisťovníctve, zaujima Vás problematika zamestnaneckých výhod? Táto pracovná pozícia Vám poskytuje ideálnu príležitosť uplatniť sa v nasledovných činnostiach:

- Akvizícia nových klientov, rozvíjanie nových obchodných príležitostí v rámci Generali Employee Benefits
- Budovanie vzťahov s klientmi a obchodnými partnermi
- Vypracovávanie ponúk skupinového poistenia pre medzinárodných a lokálnych klientov
- Prezentácia ponúk a programov pre klientov
- Aktívna komunikácia a prezentácia programov skupinového poistenia
- Organizácia stretnutí a školení pre maklérske spoločnosti
- Zodpovednosť za existujúce portfólio klientov
- Príprava a spracovanie podkladov pre zaisťovateľa a pre zahraničných partnerov
- Vyhľadávanie nových obchodných príležitosti
- Vytvaránie nových koncepčných riešení v oblasti zamestnaneckých výhod
- Medzinárodná kooperácia na úrovni holdingu Generali

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali a VUB banky

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Aktívna prax v oblasti predaja produktov/služieb min. 2 - 3 rok
- Silné pro-zákaznícke myslenie, schopnosť budovať vynikajúce vzťahy s klientmi a obchodnými partnermi
- Komunikačné zručnosti, samostatnosť, cieľavedomosť, zodpovednosť, flexibilita
- Kreativita a prinášanie obchodných inovácii
- Ochota neustále sa vzdelávať
- Prax v oblasti HR výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 1685673  Dátum zverejnenia: 4.1.2016