Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Konzultant pre spoluprácu s maklérskymi spoločnosťami
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ste človek plný entuziazmu a chuti učiť sa nové veci v oblasti poisťovníctva? Máte radi živú prácu? Považujete za Vaše silné stránky komunikačné, organizačné zručnosti a taktiež aj doťahovanie vecí do konca? Ak ste si na všetky tieto otázky odpovedali ÁNO, táto pozícia môže byť pre Vás ideálnou príležitosťou pre Vašu realizáciu.
Náplň práce:
- poskytovanie servisu a odborného poradenstva maklérskym spoločnostiam, riešenie ich požiadaviek
- komunikácia a spolupráca s ostatnými tímami spoločnosti s cieľom zabezpečiť kvalitný servis pre makléra
- prijímanie a spracovanie hovorov, e-mailov, korešpondencie od maklérov
- podpora tímu obchodníkov spolupracujúcich s maklérskymi spoločnosťami (vybavovanie požiadaviek, príprava materiálov, prezentácií, štatistík, reportov)
- administratívne činnosti týkajúce sa agendy maklérskych spoločností
- rôzne úlohy na základe zadania od nadriadeného závisiace od súčasných projektov
Náplň práce:
- poskytovanie servisu a odborného poradenstva maklérskym spoločnostiam, riešenie ich požiadaviek
- komunikácia a spolupráca s ostatnými tímami spoločnosti s cieľom zabezpečiť kvalitný servis pre makléra
- prijímanie a spracovanie hovorov, e-mailov, korešpondencie od maklérov
- podpora tímu obchodníkov spolupracujúcich s maklérskymi spoločnosťami (vybavovanie požiadaviek, príprava materiálov, prezentácií, štatistík, reportov)
- administratívne činnosti týkajúce sa agendy maklérskych spoločností
- rôzne úlohy na základe zadania od nadriadeného závisiace od súčasných projektov
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na
slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty VÚB banky
slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty VÚB banky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ/VŠ
- prax na podobnej pozícii - výhodou
- telefonická a písomná komunikácia na vysokej úrovni - podmienkou
- znalosť spisovného jazyka
- organizačné zručnosti
- pozitívny vzťah k práci s klientom, proklientska orientácia
- samostatnosť
- schopnosť doťahovať veci do konca
- ochota neustáleho a rýchleho vzdelávania sa
- vysoké pracovné nasadenie
- kladný vzťah k poisťovníckemu prostrediu
- prax na podobnej pozícii - výhodou
- telefonická a písomná komunikácia na vysokej úrovni - podmienkou
- znalosť spisovného jazyka
- organizačné zručnosti
- pozitívny vzťah k práci s klientom, proklientska orientácia
- samostatnosť
- schopnosť doťahovať veci do konca
- ochota neustáleho a rýchleho vzdelávania sa
- vysoké pracovné nasadenie
- kladný vzťah k poisťovníckemu prostrediu
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 1601746
Dátum zverejnenia: 11.4.2016
2016-04-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Referent správy poistenia, Telefonický operátor Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou