Občania             Firmy

Konzultant pre spoluprácu s maklérskymi spoločnosťami

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ste človek plný entuziazmu a chuti učiť sa nové veci v oblasti poisťovníctva? Máte radi živú prácu? Považujete za Vaše silné stránky komunikačné, organizačné zručnosti a taktiež aj doťahovanie vecí do konca? Ak ste si na všetky tieto otázky odpovedali ÁNO, táto pozícia môže byť pre Vás ideálnou príležitosťou pre Vašu realizáciu.

Náplň práce:
  • poskytovanie servisu a odborného poradenstva maklérskym spoločnostiam, riešenie ich požiadaviek
  • komunikácia a spolupráca s ostatnými tímami spoločnosti s cieľom zabezpečiť kvalitný servis pre makléra
  • prijímanie a spracovanie hovorov, e-mailov, korešpondencie od maklérov
  • podpora tímu obchodníkov spolupracujúcich s maklérskymi spoločnosťami (vybavovanie požiadaviek, príprava materiálov, prezentácií, štatistík, reportov)
  • administratívne činnosti týkajúce sa agendy maklérskych spoločností
  • rôzne úlohy na základe zadania od nadriadeného závisiace od súčasných projektov
Ponúkaný plat (brutto)
Dohodou
Termín nástupu
Dohodou
Iné výhody
  • práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na
slovenskom trhu
  • možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
  • pružný pracovný čas
  • dni pracovného voľna naviac
  • rehabilitačné a regeneračné služby
  • zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
  • zvýhodnené produkty VÚB banky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Znalosti

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • SŠ/VŠ
  • prax na podobnej pozícii - výhodou
  • telefonická a písomná komunikácia na vysokej úrovni - podmienkou
  • znalosť spisovného jazyka
  • organizačné zručnosti
  • pozitívny vzťah k práci s klientom, proklientska orientácia
  • samostatnosť
  • schopnosť doťahovať veci do konca
  • ochota neustáleho a rýchleho vzdelávania sa
  • vysoké pracovné nasadenie
  • kladný vzťah k poisťovníckemu prostrediu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme do prvej trojky najsilnejších poisťovní na slovenskom trhu. Sme súčasťou jednej z najväčších poisťovacích skupín – Generali CEE Holding, ktorá riadi obchodnú činnosť v desiatich krajinách strednej a východnej Európy. Klienti poisťovne tak môžu využívať výhody vyplývajúce zo silného medzinárodného zázemia, ako aj tradície poisťovne v oblasti životného aj neživotného poistenia.

V poisťovni Generali sú prvoradé služby pre klienta. Neustále zavádzame najmodernejšie systémy a staviame na profesionalite a odbornosti zamestnancov, aby sme našim klientom mohli poskytnúť maximálny komfort a prvotriedny servis – od kvalitného poistného poradenstva, cez manažment poistky, až po rýchlu likvidáciu poistných udalostí. Prostredníctvom nášho Kontaktného centra sme našim klientom k dispozícii kedykoľvek nás potrebujú. Poradíme, ako postupovať, ak nastane poistná udalosť, prípadne zorganizujeme pomoc a pomôžeme napraviť škody.

Cieľom poisťovne je neustále monitorovať požiadavky trhu a prinášať klientom kvalitné a inovatívne produkty, ktoré sa už pravidelne umiestňujú na popredných miestach v prestížnych súťažiach poisťovní a finančných inštitúcií. Klienti si u nás môžu vybrať zo širokej ponuky kvalitných produktov poistenia vozidiel, majetku, cestovného, životného a úrazového poistenia, ako aj individuálnych poistných riešení pre podnikateľov.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
© 2014 Generali Poisťovňa, a. s.
ID: 1601746   Dátum zverejnenia: 11.4.2016