Kariéra  /  Recepčná

Recepčná

Miesto práce

Bratislava

Termín nástupu

01.11.2016

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na tejto pozícii bude Vašou hlavnou náplňou práce:

- uvítanie návštev
- rezervácia zasadacích miestností (osobne, telefonicky, e-mailom)
- príprava, obsluha a udržiavanie čistoty v zasadacích miestnostiach
- pravidelná kontrola zasadacích miestností
- pomoc pri stretnutiach (nastavenie PC, dataprojektora atď.)
- udržiavanie čistoty v celom priestore recepcie (kuchynka, pult, stolíky pre návštevy)
- objednávanie občerstvenia a kancelárskych potrieb
- preberanie zásielok, pošty
- evidencia dochádzky brigádnikov
- evidencia obsadenosti zasadacích miestností
- evidencia čerpania nákladov recepcie
- zasielanie narodeninových pohľadníc
- ďalšie úlohy podľa požiadavky

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- Možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- Pružný pracovný čas
- Dni pracovného voľna naviac
- Zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- Zvýhodnené produkty VÚB banky a Generali

Informácie o výberovom konaní

Všetkých kandidátov poprosíme zasielať nám štruktúrovaný životopis s rozpísanými pracovnými skúsenosťami (náplňou práce) výhradne len prostredníctvom profesie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Administratíva, recepcia

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Nástup ASAP
- Skúsenosť na podobnej pozícií veľkou výhodou
- Samostatnosť, precíznosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, výborné komunikačné a organizačné zručnosti
- Silný zmysel pre systematickosť, iniciatíva, flexibilita a asertívne vystupovanie
- Znalosť práce s PC na pokročilej užívateľskej úrovni
- Možnosť odpracovať celých 5 dní v týždni (pondelok až piatok), práca na plný úväzok

Mzdové podmienky (brutto)

Dohodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 1599268  Dátum zverejnenia: 28.9.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou