Kariéra  /  Asistent/ka člena predstavenstva

Asistent/ka člena predstavenstva

Miesto práce

Lamačská cesta 3/A, Bratislava

Termín nástupu

ASAP

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Rád/rada by si začala svoju kariéru v oblasti poisťovníctva? Máš dobré organizačné a komunikačné schopnosti? Si dynamický typ človeka? V tom prípade čítaj ďalej.

Pracovná nápľň:
- dennodenná podpora člena predstavenstva
- vypracovanie podkladov vo forme prezentácií (MS PowerPoint), úprava prezentácií na požadovanú formu
- príprava potrebných štatistík (MS Excel - tabuľky + grafy, ovládanie funkcií)
- podpora pri odbornejších úlohách na základe informácií od nadriadeného
- príprava zápisov z porád
- zodpovednosť za termínový kalendár nadriadeného (organizovanie stretnutí a porád), príprava podkladov na stretnutia
- ostatné administratívne činnosti (triedenie pošty, objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, mesačné uzavretie dochádzky zamestnancov za daný útvar, mesačné vyúčtovanie pokladne, repre fondu)
- vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie, vítanie návštev

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- bezplatné vstupy do športových centier
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty VÚB banky
- ďalšie firemné teambuildingové aktivity

Informácie o výberovom konaní

Všetkých kandidátov poprosíme zasielať nám štruktúrovaný životopis s rozpísanými pracovnými skúsenosťami (náplňou práce) výhradne len prostredníctvom profesie.
Do predmetu správy uveďte názov pracovnej pozície, o ktorú sa uchádzate.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- samostanosť, flexibilita
- znalosť anglického jazyka na aktívnej úrovni
- schopnosť pracovať pod stresom
- profesionálne vystupovanie

Mzdové podmienky (brutto)

dohodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 1304161  Dátum zverejnenia: 20.8.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou