Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka/Odborný/á referent/ka
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Termín nástupu
01.06.2024
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu, na úseku externého predaja hľadáme asistenta/ku, ktorý/á bude „pravou rukou“, dokonalým organizátorom a pozitívnym členom v našom tíme.
Náplň práce je rôznorodá, podľa potrieb a priorít:
- organizácia kalendára, stretnutí,
- príprava podkladov, prehľadov, štatistík grafov...
- budete dôležitým komunikačným prepojením medzi šéfom, kolegami či obchodnými partnermi – telefonická i e-mailová komunikácia,
- organizácia porady – od plánovania cez prípravu prezentácií až po vyhodnotenie zápisov z porád,
- evidovanie dôležitých dokumentov,
- udržiavanie poriadku vo všetkých účtenkách, cestovných príkazoch a ostatných dokumentoch.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Od radosti skáče, kto neplatí za gastráče - v hodnote 7,30 € Ti gastráče platíme my.
- Pre tvoj relax robíme MAX - ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti ju nie len poskytneme ale Ti na ňu aj prispejeme.
- Pracujeme pilne a najmä flexibilne - a s home officom nemáme problém.
- Mať voľna viac je najviac – preto Ti dáme extra 5 dní voľna naviac.
- Máš podporu aj v časoch náporu - psychická pohoda je dôležitá, preto sa môžeš pravidelne zúčastňovať rôznych stretnutí a diskusií zameraných na duševné zdravie.
- Ako sa na poisťovňu patrí, svojich si zaopatrí - ponúkame Ti zvýhodnené produkty Generali, ako aj zľavy u našich partnerov.
- Ak sa chceš zlepšovať, môžeš na sebe pracovať – prostredníctvom Akadémie Generali, alebo na rôznych školeniach a seminároch, ktoré organizujeme.
- A veľa iného.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Samostatnosť, precíznosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, výborné komunikačné a organizačné zručnosti,
- silný zmysel pre detail, systematickosť a logickosť postupov
- ochota učiť sa nové veci, iniciatíva, flexibilita a asertívne vystupovanie
- znalosť práce s PC na pokročilej užívateľskej úrovni
- anglický jazyk minimálne na úrovni stredne-pokročilý (výhodou).
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 450 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa pohybovať od 1450 Eur/brutto. A to nie je všetko. K pozícií prislúchajú aj odmeny, ktorých výška závisí od plnenia cieľov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 4793282
Dátum zverejnenia: 26.3.2024
2024-03-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 450 EUR/mesiac