Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny support alias získaj cenné skúsenosti už počas štúdia
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Karlova Ves, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Termín nástupu
ASAP
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si mladý ambiciózny človek, ktorého láka práca v administratíve? Si študentom/kou 2. alebo 3. ročníka na VŠ a chceš získať cenné skúsenosti v jednej z top poisťovní na trhu už počas štúdia? Ak si odpovedal áno, pošli nám svoje CV-čko!
Tvojou úlohou bude:
- správa mailovej schránky,
- práca s Excelom,
- pridelovanie obchodných prípadov maklérov,
- komplexná administratívna podpora, t.j. byť pravou rukou svojim kolegom a nadriadenému.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Ti môžeme v Generali ponúknuť my? :-)
- získanie praxe v jednej z najúspešnejších poisťovní na Slovensku už počas štúdia,
- možnosť Home Office po zaučení,
- flexibilný pracovný čas,
- príjemný a nápomocný kolektív,
- účasť na firemných akciách a teambuildingoch.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od Teba očakávame?
- dlhodobú spoluprácu,
- znalosť MS Office balíka,
- schopnosť vidieť veci v širších súvislostiach
- zmysel pre detail,
- aktívny prístup k práci,
- samostatnosť a zodpovednosť.
Mzdové podmienky (brutto)
5,5 EUR/hod.5,5€/hodina
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 4785723
Dátum zverejnenia: 15.3.2024
2024-03-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 5,5 EUR/hod.