Reagujte bez životopisu
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista technickej podpory / home-office s Nemeckým jazykom
gd - Team, a.s.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 800 EUR/mesiacVýsledná nástupná mzda bude dohodnutá na pohovore a odvíja sa od skúseností kandidáta a typu spolupráce (TPP, kontrakt)
Od 1 800 EUR/mesiacVýsledná nástupná mzda bude dohodnutá na pohovore a odvíja sa od skúseností kandidáta a typu spolupráce (TPP, kontrakt)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Láka ťa práca v stabilnej IT spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou? Hľadáme skúseného kolegu alebo kolegyňu, ktorý/á s nami bude pracovať na projektoch pre medzinárodné spoločnosti a pomôže nám s technickou podporou nasadených systémov. Staň sa súčasťou elitnej IT komunity, vylepšuj svoj skillset a slušne si pri tom zarob. To všetko vo flexibilných podmienkach a príjemnej kultúre stabilnej slovenskej firmy s renomovanými európskymi zákazníkmi.
Hlavné úlohy:
- Poskytovanie technickej podpory na úrovni L1, prípadne L2
- Telefonická podpora pre zákazníkov a ďalšie zainteresované strany primárne v nemeckom a maďarskom jazyku
- Zabezpečenie telefonickej dostupnosti počas všetkých prevádzkových hodín – 24/7 (zahŕňajúc štátne sviatky a víkendy), práca na 3 zmeny
- Prijímať, klasifikovať a poskytovať počiatočnú podporu pri problémoch alebo požiadavkách na základe zadefinovaných postupov
- Prijímanie požiadaviek a otázok od zákazníkov a otváranie incidentov v príslušných Service Desk nástrojoch
- Včasné spracovanie elektronickej pošty
- Riešenie incidentov podľa špecifikácií a kvalifikované postúpenie následným úrovniam podpory
- Identifikovať a eskalovať prioritné požiadavky
- Dodržiavať procesy a postupy spracovania ticketov
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca na atraktívnych medzinárodných i lokálnych projektoch
- interné a externé vzdelávanie v oblasti ICT (certifikáty, školenia)
- práca je vykonávaná formou home-office
- služobný telefón podľa vlastného výberu
- služobný notebook podľa vlastného výberu
- využívanie anglického a nemeckého jazyka
- podpora vzdelávania v nemeckom a anglickom jazyku
- príjemný profesionálny kolektív s jednoduchou organizačnou štruktúrou
- work-life balance
- pravidelné teambuildingové aktivity v zahraničí a na Slovensku
- možnosť vykonávať prácu remote alebo z officu v BA, PK, ZA či KE
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
1
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené SŠ/VŠ vzdelanie IT alebo technického smeru výhodou, prípadne primeraná odborná prax
- Prozákaznícka orientácia
- Dobré komunikačné schopnosti (jasná a zrozumiteľná výslovnosť, plynulosť)
- Vysoká flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom a ochota podávať výkony
- Ochota pracovať v 24/7 zmenách, v prípade nočnej zmeny je nastavený dodatočný finančný bonus
- Veľmi dobrá znalosť nemeckého jazyka v písomnom a hovorovom prejave
- Dobrá znalosť angličtiny, prípadne znalosť ďalších cudzích jazykov vítaná
- Dobré IT zručnosti a technické znalosti, dodatočné znalosti špecifických tém z prostredia poskytovania technickej podpory - výhodou
- Schopnosť pracovať a komunikovať s medzinárodným tímom
- Samostatnosť, pozitívny prístup a motivácia
- Skúsenosti a znalosti s rôznymi IS na kontrolu a dokumentáciu procesov v IT Service Desk (Serviceware Processes or helpLine 6.5, Microsoft Active Directory, SAP Fieldglass, TeamViewer, Remote Desktop Tool a pod.) - výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť gd-Team bola založená v roku 2005. Patrí k renomovaným poskytovateľom IT služieb v strednej a západnej Európe so zameraním na nemecky hovoriace trhy. Jej kľúčovými činnosťami sú poskytovanie konzultácií a poradenských služieb v oblasti SAP riešení, predovšetkým v segmentoch sieťových odvetví, priemyslu, služieb a verejného sektora. Ako dynamicky rozvíjajúca sa firma z Pezinka vyniká stabilným a vysokokvalifikovaným tímom odborníkov. Silnou konkurenčnou výhodou je jazyková zdatnosť a geografická dostupnosť konzultantov v rámci strednej Európy a okolitých trhov. Spoločnosť gd-Team kontinuálne investuje prostriedky do inovácií a vzdelávania svojich pracovníkov. Disponuje oficiálnym servisným strediskom SAP Partner Center of Expertise (PCoE) a v júli 2019 sa stal certifikovaným SAP PCoE VAR zlatým partnerom.
O zaujímavostiach zo života firmy a jej zamestnancov sa dozviete na našej Facebook stránke: https://www.facebook.com/gdteamslovakia
O zaujímavostiach zo života firmy a jej zamestnancov sa dozviete na našej Facebook stránke: https://www.facebook.com/gdteamslovakia
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Kontakt
ID: 4382531
Dátum zverejnenia: 6.5.2024
2024-05-06
lokalita: Práca z domu Pozícia: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: gd - Team, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac