Recepčná kancelárie
FVE Systems, s. r. o.
Miesto práce
Plynárenská 3a, Ružinov
Plynárenská 3a, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.5.2024
1.5.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 - 1 350 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy je 1.250€ + variabilná v závislosti od predchádzajúcich skúseností + osobné odmeny na základe dosiahnutého výsledku
1 250 - 1 350 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy je 1.250€ + variabilná v závislosti od predchádzajúcich skúseností + osobné odmeny na základe dosiahnutého výsledku
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce recepčnej:
Zabezpečenie bezproblémového chodu zverenej pracovnej oblasti:
- Dohľad a údržba recepčnej zóny, vrátane čistoty a usporiadania.
- Zabezpečenie pravidelného servisu a údržby zariadení, ako sú telefóny, tlačiarne, počítače a iné kancelárske vybavenie.
Poskytovanie asistenčných prác a administratívnej podpory:
- Príprava dokumentov, spracovanie korešpondencie a zabezpečenie ich distribúcie.
- Pomoc v riešení bežných administratívnych úloh pre zamestnancov a klientov.
- Správa dokumentov, evidencia štatistík, vystavovanie faktúr a kontrola úhrad:
- Evidencia všetkých prichádzajúcich a odchádzajúcich dokumentov.
Objednávanie a nákup spotrebného materiálu:
- Monitorovanie stavu kancelárskych potrieb a zabezpečenie objednávok, aby bolo dostatok potrebných materiálov.
- Zabezpečovanie podkladov pre správne vedenie účtovníctva:
- Príprava a poskytovanie účtovníckych podkladov pre oddelenie účtovníctva a dohľad nad pravidelným archivovaním dokumentov.
Okrem vykonávania týchto konkrétnych úloh je dôležité, aby recepčná:
Dodržiavala rutinu a zavedené postupy.
- Vyhodnocovala a zlepšovala svoje pracovné úkony.
- Prejavovala chuť k rozvoju svojich kompetencií a stále sa vzdelávala.
- Bola pripravená prispôsobiť sa prípadným zmenám v pracovnom prostredí.
- Zachovávala vysokú úroveň etiky, úprimnosti a dôvery vo vzťahu k kolegom a klientom.
- Je tiež dôležité zdôrazniť, že odmena recepčnej bude závisieť od jej výsledkov, čo môže zahŕňať efektívne plnenie právomocí, riešenie problémov a prínos k celkovej efektivite firmy.
Zabezpečenie bezproblémového chodu zverenej pracovnej oblasti:
- Dohľad a údržba recepčnej zóny, vrátane čistoty a usporiadania.
- Zabezpečenie pravidelného servisu a údržby zariadení, ako sú telefóny, tlačiarne, počítače a iné kancelárske vybavenie.
Poskytovanie asistenčných prác a administratívnej podpory:
- Príprava dokumentov, spracovanie korešpondencie a zabezpečenie ich distribúcie.
- Pomoc v riešení bežných administratívnych úloh pre zamestnancov a klientov.
- Správa dokumentov, evidencia štatistík, vystavovanie faktúr a kontrola úhrad:
- Evidencia všetkých prichádzajúcich a odchádzajúcich dokumentov.
Objednávanie a nákup spotrebného materiálu:
- Monitorovanie stavu kancelárskych potrieb a zabezpečenie objednávok, aby bolo dostatok potrebných materiálov.
- Zabezpečovanie podkladov pre správne vedenie účtovníctva:
- Príprava a poskytovanie účtovníckych podkladov pre oddelenie účtovníctva a dohľad nad pravidelným archivovaním dokumentov.
Okrem vykonávania týchto konkrétnych úloh je dôležité, aby recepčná:
Dodržiavala rutinu a zavedené postupy.
- Vyhodnocovala a zlepšovala svoje pracovné úkony.
- Prejavovala chuť k rozvoju svojich kompetencií a stále sa vzdelávala.
- Bola pripravená prispôsobiť sa prípadným zmenám v pracovnom prostredí.
- Zachovávala vysokú úroveň etiky, úprimnosti a dôvery vo vzťahu k kolegom a klientom.
- Je tiež dôležité zdôrazniť, že odmena recepčnej bude závisieť od jej výsledkov, čo môže zahŕňať efektívne plnenie právomocí, riešenie problémov a prínos k celkovej efektivite firmy.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zamestnanecké výhody, benefity
• zázemie stabilnej, prestížnej spoločnosti, ktorá neustále expanduje
• atraktívne pracovné cesty do zahraničia - Chorvátsko, Bosna a Hercegovina, Čierna hora, Srbsko.
• vďaka veľmi dobrým výsledkom možnosť neustáleho odborného aj osobnostného rastu, získavanie čoraz väčších kompetencií, rozširovanie pracovnej náplne a istá budúcnosť
• zaujímavá pracovná pozícia - nie klasická administratívna práca
• vysoká priama podpora majiteľa vrátane vstupnej adaptácie
• permanentné vzdelávanie, osobný rozvoj, príjemné pracovné prostredie.
• zázemie stabilnej, prestížnej spoločnosti, ktorá neustále expanduje
• atraktívne pracovné cesty do zahraničia - Chorvátsko, Bosna a Hercegovina, Čierna hora, Srbsko.
• vďaka veľmi dobrým výsledkom možnosť neustáleho odborného aj osobnostného rastu, získavanie čoraz väčších kompetencií, rozširovanie pracovnej náplne a istá budúcnosť
• zaujímavá pracovná pozícia - nie klasická administratívna práca
• vysoká priama podpora majiteľa vrátane vstupnej adaptácie
• permanentné vzdelávanie, osobný rozvoj, príjemné pracovné prostredie.
Informácie o výberovom konaní
Nie je to klasická sekretárska administratívna práca. Hľadáme schopnú a doteraz úspešnú osobu, ktorá už vo svojej práci dosiahla veľmi dobré
výsledky a preukázala aj schopnosť čeliť aj čiastočne rutinným činnostiam a daným
postupom. Na druhej strane však hľadáme osobu, ktorá je samostatná, univerzálna a
schopná postupne odbremeňovať svojho šéfa v administratívnej, organizačnej aj
komunikačnej oblasti.
Vedenie spoločnosti od Vás očakáva pomoc a podporu. Už od samotného začiatku
sa môžete sa oprieť o dobrý tím, rovnako aj ako aj svojho nadriadeného.
Ak ste typ, ktorý je ochotný preberať čoraz väčšiu zodpovednosť, veľa sa učiť a
pracovať na sebe, tak je to výzva práve pre Vás. Za predpokladu veľmi dobrých
výsledkov existuje možnosť neustáleho rozširovania právomocí.
výsledky a preukázala aj schopnosť čeliť aj čiastočne rutinným činnostiam a daným
postupom. Na druhej strane však hľadáme osobu, ktorá je samostatná, univerzálna a
schopná postupne odbremeňovať svojho šéfa v administratívnej, organizačnej aj
komunikačnej oblasti.
Vedenie spoločnosti od Vás očakáva pomoc a podporu. Už od samotného začiatku
sa môžete sa oprieť o dobrý tím, rovnako aj ako aj svojho nadriadeného.
Ak ste typ, ktorý je ochotný preberať čoraz väčšiu zodpovednosť, veľa sa učiť a
pracovať na sebe, tak je to výzva práve pre Vás. Za predpokladu veľmi dobrých
výsledkov existuje možnosť neustáleho rozširovania právomocí.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti v administratívno-organizačnej práci sú veľkou výhodou, všetko
potrebné sa naučíte
• schopnosť komunikovať s ľuďmi a organizovať
• kladný vzťah k PC
• ochota pomáhať majiteľovi spoločnosti
• chuť nestále sa vzdelávať
• vysoké nasadenie
• vhodné aj pre absolventa, avšak len v prípade, že už počas štúdia dosiahol kandidát
dobré výsledky aj v nejakej pracovnej činnosti administratívno-organizačného
charakteru
Pozícia asistenta pre nás veľmi dôležitá, výhoda je, ak máte radi poriadok. Hľadáme
schopného človeka, ktorý má chuť pracovať, má rád rutinu a chce byť súčasťou
stabilného a etického tímu. Dobrá emócia a ochota pomáhať vedeniu spoločnosti a
tímu spolupracovníkov je kľúčová. Ak ste typ, ktorý je ochotný na sebe pracovať, učiť
sa a predovšetkým pomáhať svojmu šéfovi a kolegom, tak je táto práca práve pre
Vás.
potrebné sa naučíte
• schopnosť komunikovať s ľuďmi a organizovať
• kladný vzťah k PC
• ochota pomáhať majiteľovi spoločnosti
• chuť nestále sa vzdelávať
• vysoké nasadenie
• vhodné aj pre absolventa, avšak len v prípade, že už počas štúdia dosiahol kandidát
dobré výsledky aj v nejakej pracovnej činnosti administratívno-organizačného
charakteru
Pozícia asistenta pre nás veľmi dôležitá, výhoda je, ak máte radi poriadok. Hľadáme
schopného človeka, ktorý má chuť pracovať, má rád rutinu a chce byť súčasťou
stabilného a etického tímu. Dobrá emócia a ochota pomáhať vedeniu spoločnosti a
tímu spolupracovníkov je kľúčová. Ak ste typ, ktorý je ochotný na sebe pracovať, učiť
sa a predovšetkým pomáhať svojmu šéfovi a kolegom, tak je táto práca práve pre
Vás.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Svoju pozornosť v súčasnosti zameriavame predovšetkým
na development fotovoltických a energetických projektových riešení, prioritne v Srbsku, Bosne a Hercegovine, Chorvátsku, Čiernej Hore a na Slovensku.
Sme zameraní na implementáciu fotovoltických riešení, ako aj na iné formy získavania energie z obnoviteľných zdrojov, akými sú voda a vzduch a vyhľadávame projekty s pozitívnym zásahom na životné prostredie. Viac informácií o našej spoločnosti nájdete na www.fvesystems.com
na development fotovoltických a energetických projektových riešení, prioritne v Srbsku, Bosne a Hercegovine, Chorvátsku, Čiernej Hore a na Slovensku.
Sme zameraní na implementáciu fotovoltických riešení, ako aj na iné formy získavania energie z obnoviteľných zdrojov, akými sú voda a vzduch a vyhľadávame projekty s pozitívnym zásahom na životné prostredie. Viac informácií o našej spoločnosti nájdete na www.fvesystems.com
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
Kontakt
ID: 4798590
Dátum zverejnenia: 3.4.2024
2024-04-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Asistent, Office manager, Recepčná, Technický manažér Spoločnosť: FVE Systems, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac