Administratívny referent

Future Brothers s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

podpora pri zabezpečení administratívnej činnosti v rámci spoločnosti
telefonická a mailová komunikácia s obchodnými partnermi a s klientmi
administratívna a organizačná podpora nadriadeného
práca s PC ( Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point )
starostlivosť o databázu zákazníkov

Zamestnanecké výhody, benefity

práca Pondelok-Piatok, víkendy + sviatky voľné
možnosť ďalšieho kariérneho rastu
zaujímavé finančné ohodnotenie
pohodový pracovný kolektív
rozvojové programy
dodatková dovolenka a ďalšie výhody a bonusy

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

znalosť MS Office
ochota čeliť novým výzvam
flexibilita
vysoké pracovné nasadenie
pozitívne myslenie
samostatnosť, zodpovednosť, pracovitosť a komunikatívnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť sa zaoberá administratívnou podporou, profesionálne riadením projektov a zabezpečuje potrebné právne dokumentácie. Ak potrebujete pomoc, tak ste potom na správnom mieste - my vám pomôžeme!
Outsourcing je vo svete využívaný predovšetkým ako jeden z nástrojov strategického riadenia podniku, menovite ako nástroj optimalizácie spotreby podnikových zdrojov pri orientácii na základné strategické ciele podniku.
Špecifickým rysom outsourcingu je jeho priama väzba na riadiaci, predovšetkým na rozhodovací proces. Z tejto vlastnosti vyplýva jednoznačne potreba maximálnej pozornosti vplyvu outsourcingu na:
• stratégiu a taktiku podnikateľských rozhodovaní,
• spoľahlivosť a operatívnosť riadenia.
Ponúkame široký výber z našich obchodných služieb. Ak je služba pre Vás zaujímavá, neváhajte nás kontaktovať.
- Administratívne služby
- Organizovanie obchodných stretnutí
- Editácia, archivácia a reorganizácia obchodných dokumentov
- Prezentácia v PowerPoint
- Pomoc a informácie
- Služby zákazníkom
ID: 2907774  Dátum zverejnenia: 19.7.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac