Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager
Elisa Polystar Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Office management – materiálno-technické zabezpečenie priestorov spoločnosti
• Zabezpečenie vybavenia kancelárskych priestorov
• Zabezpečenie a zodpovednosť za pomocné práce, údržbu a čistenie
priestorov
• Komunikácia s dodávateľmi (hygienické potreby, klimatizácia, údržba, ...), nastavenie podmienok s dodávateľmi
• Zodpovednosť za nákup a správu materiálu a netechnického vybavenia priestorov spoločnosti
• Efektívna a reprezentatívna komunikácia a spolupráca s ostatnými oddeleniami a zamestnancami spoločnosti ako aj s obchodnými partnermi
• Prideľovanie a odoberanie hardvéru zamestnancom.
• Evidencia firemného hardvéru a vybavenia
• Zodpovednosť za zabezpečenie bezproblémového a plynulého chodu kancelárie
• Spracovanie dochádzky
• Vybavovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich telefonických hovorov v slovenskom a anglickom jazyku
• Riešenie neštandardných situácií
• Spracovanie hospodárskej korešpondencie
• Plánovanie termínov, príprava porád a vypracovanie záznamov z porád
• Starostlivosť o kuchynku a zasadacie miestnosti
• Plnenie ďalších požiadaviek podľa pokynov nadriadeného
• Zabezpečenie vybavenia kancelárskych priestorov
• Zabezpečenie a zodpovednosť za pomocné práce, údržbu a čistenie
priestorov
• Komunikácia s dodávateľmi (hygienické potreby, klimatizácia, údržba, ...), nastavenie podmienok s dodávateľmi
• Zodpovednosť za nákup a správu materiálu a netechnického vybavenia priestorov spoločnosti
• Efektívna a reprezentatívna komunikácia a spolupráca s ostatnými oddeleniami a zamestnancami spoločnosti ako aj s obchodnými partnermi
• Prideľovanie a odoberanie hardvéru zamestnancom.
• Evidencia firemného hardvéru a vybavenia
• Zodpovednosť za zabezpečenie bezproblémového a plynulého chodu kancelárie
• Spracovanie dochádzky
• Vybavovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich telefonických hovorov v slovenskom a anglickom jazyku
• Riešenie neštandardných situácií
• Spracovanie hospodárskej korešpondencie
• Plánovanie termínov, príprava porád a vypracovanie záznamov z porád
• Starostlivosť o kuchynku a zasadacie miestnosti
• Plnenie ďalších požiadaviek podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilný pracovný čas
- motivujúce ohodnotenie
- motivujúce ohodnotenie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačné požiadavky:
• Hľadáme samostatnú a organizovanú osobu, ktorá má skúsenosti s prácou s dodávateľmi, so zabezpečením chodu kancelárie a nezaskočia ju ani neštandardné situácie
• SŠ vzdelanie
• pokročilá úroveň písanej a hovorovej angličtiny
(CEFR B2)
• Ovládanie práce s PC
• Pokročilé ovládanie hospodárskej korešpondencie
Iné požiadavky:
• Výpis z registra trestov bez záznamov za obdobie
7 rokov pred nástupom
• Vodičský preukaz sk. B
• Dobré interpersonálne a prezentačné schopnosti
• Organizačné zručnosti a komunikatívnosť
• Schopnosť samostatne a iniciatívne pracovať
• Hľadáme samostatnú a organizovanú osobu, ktorá má skúsenosti s prácou s dodávateľmi, so zabezpečením chodu kancelárie a nezaskočia ju ani neštandardné situácie
• SŠ vzdelanie
• pokročilá úroveň písanej a hovorovej angličtiny
(CEFR B2)
• Ovládanie práce s PC
• Pokročilé ovládanie hospodárskej korešpondencie
Iné požiadavky:
• Výpis z registra trestov bez záznamov za obdobie
7 rokov pred nástupom
• Vodičský preukaz sk. B
• Dobré interpersonálne a prezentačné schopnosti
• Organizačné zručnosti a komunikatívnosť
• Schopnosť samostatne a iniciatívne pracovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme tím nadšených vývojárov a profesionálov, ktorí chcú zmeniť spôsob, akým sa vyvíja, nasadzuje a používa sieťový softvér a majú bohaté skúsenosti so sieťovými aplikáciami v rozsiahlych prostrediach.
Poskytujeme 'open source' produkty a služby veľkým a stredne veľkým spoločnostiam na celom svete. Typickými zákazníkmi sú podniky všetkých veľkostí, dodávatelia sieťových riešení a poskytovatelia služieb. Naša zákaznícka základňa sa nachádza po celom svete.
V rámci akvizície sme sa minulý rok stali súčasťou globálnej spol. Elisa Polystar, poskytujúc telekomunikačným partnerom najlepšie riešenia v odvetví. Spoločnosť pôsobí v 24 krajinách, pričom celkovo nás je viac ako 400 a neustále rastieme.
Poskytujeme 'open source' produkty a služby veľkým a stredne veľkým spoločnostiam na celom svete. Typickými zákazníkmi sú podniky všetkých veľkostí, dodávatelia sieťových riešení a poskytovatelia služieb. Naša zákaznícka základňa sa nachádza po celom svete.
V rámci akvizície sme sa minulý rok stali súčasťou globálnej spol. Elisa Polystar, poskytujúc telekomunikačným partnerom najlepšie riešenia v odvetví. Spoločnosť pôsobí v 24 krajinách, pričom celkovo nás je viac ako 400 a neustále rastieme.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2452445
Dátum zverejnenia: 1.7.2016
2016-07-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: Elisa Polystar Slovakia s. r. o.