Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor/ka kurzov vzdelávacieho centra Freedu
FREEDU - vzdelávacie centrum
Miesto práce
Hálova 16, Bratislava
Hálova 16, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
17.08.2017
17.08.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Freedu je vzdelávacie centrum fungujúce v Bratislave 11 rokov. Sídlime v Dúbravke na Bilíkovej a v Petržalke na Hálovej. Organizujeme kurzy doučovania, jazykové kurzy, pripravujeme na prijímačky. Atmosféra vo Freedu je neformálna a prirodzene priateľská. Klienti, zväčša sú to rodičia, stále viac a viac vyhľadávajú naše služby a preto hľadáme do Freedu tímu niekoho ďalšieho, kto by nám pomohol so zabehnutou prevádzkou vzdelávacieho centra.
Ak ťa bude baviť zažívať s nami nasledovný pracovný deň, si náš človek! Tvoj budúci pracovný deň vo Freedu bude vyzerať zhruba takto:
Do práce prídeš medzi 9.00 až 10.00 na pobočku Freedu na Hálovej 16, v Petržalke (pondelok-piatok). Pracovný čas je flexibilný, čiže o presnom čase sa dohaduješ s ostatnými kolegyňami. Keď si počas dňa budeš musieť niečo vybaviť, vieme sa vždy dohodnúť. U nás nefungujeme na zastaralých dovolenkových lístkoch. Celkovo sa snažíme otravnú byrokraciu znížiť na minimum. :)
Budeš pracovať v príjemných, moderných priestoroch, kde budeš mať pre svoju prácu pripravené všetko potrebné – počítač, mobil, tlačiareň a ostatné veci patriace do kancelárie.
Do 13.00 sa budeš venovať hlavne odpovedaniu na maily, prihláškam a telefonovaniu. Klienti sa hlásia do našich skupinových a individuálnych kurzov doučovania, príprav na prijímačky a jazykových kurzov, ktoré budeš organizovať ty pre pobočku v Petržalke.
Budeš klientom, rodičom detí, poskytovať všetky dôležité informácie o kurzoch, o tom, ako to u nás funguje a prečo by si mali vybrať práve náš kurz. Súčasťou práce s mailami je následná evidencia klientov, platieb, úprav v rozvrhoch. Na toto používame náš vlastný informačný systém Fugo, do ktorého ťa ľahko zaučíme a Excel, ktorý stačí ovládať na bežnej úrovni.
Od 14.00 začínajú chodiť naše lektorky a žiaci na svoje kurzy. Predtým skontroluješ učebne (na pobočke v Petržalke máme 5 učební), či je všetko potrebné nachystané a vytlačíš materiály pre lektorky.
Ak lektorky, alebo žiaci potrebujú s čímkoľvek poradiť, obrátia sa na teba.
Tiež prídu na osobné stretnutia aj rodičia, ktorí sa chcú poradiť s výberom najvhodnejšieho kurzu pre ich dieťa a preto potrebujú rozprávať s niekým, kto im porozumie a poskytne profesionálne všetky informácie. Poobede sa teda venuješ hlavne ľuďom, ktorí sú osobne na pobočke. Popritom, keď je na to priestor a čas, samozrejme vybavuješ naďalej aj telefonáty a maily.
O 18.15 začínajú posledné kurzy, a preto budeš potrebná na pobočke buď do 18.30, alebo ak sa striedaš s kolegyňou tak do 17.30.
Zo začiatku, pokým sa poriadne do všetkého nezaučíš, vždy s tebou bude na pobočke niekto, kto ti pomôže. Budeme radi, keď čo najskôr nabehneš na samostatné fungovanie a budeme ešte radšej, keď budeš časom prichádzať aj s vlastnými nápadmi a zlepšovákmi týkajúcimi sa prevádzky Freedu.
Keďže hlavnou náplňou tvojej práce bude komunikácia s ľuďmi, budeš sa dennodenne stretávať s nepredvídateľnými situáciami, na ktoré budeš musieť pohotovo a zároveň pohodovo reagovať. Predovšetkým počas poobednej hektickejšej prevádzky si budeš musieť sama zvážiť, ktorú činnosť máš riešiť ako prvú, a ktorá má nižšiu prioritu. To si vyžaduje zachovať chladnú hlavu s úsmevom na perách.
Ak to máme zhrnúť, tak tvojou úlohou bude starostlivosť o plynulý chod pobočky v Petržalke na Hálovej 16.
Tešíme sa na stretnutie s tebou!
Ak ťa bude baviť zažívať s nami nasledovný pracovný deň, si náš človek! Tvoj budúci pracovný deň vo Freedu bude vyzerať zhruba takto:
Do práce prídeš medzi 9.00 až 10.00 na pobočku Freedu na Hálovej 16, v Petržalke (pondelok-piatok). Pracovný čas je flexibilný, čiže o presnom čase sa dohaduješ s ostatnými kolegyňami. Keď si počas dňa budeš musieť niečo vybaviť, vieme sa vždy dohodnúť. U nás nefungujeme na zastaralých dovolenkových lístkoch. Celkovo sa snažíme otravnú byrokraciu znížiť na minimum. :)
Budeš pracovať v príjemných, moderných priestoroch, kde budeš mať pre svoju prácu pripravené všetko potrebné – počítač, mobil, tlačiareň a ostatné veci patriace do kancelárie.
Do 13.00 sa budeš venovať hlavne odpovedaniu na maily, prihláškam a telefonovaniu. Klienti sa hlásia do našich skupinových a individuálnych kurzov doučovania, príprav na prijímačky a jazykových kurzov, ktoré budeš organizovať ty pre pobočku v Petržalke.
Budeš klientom, rodičom detí, poskytovať všetky dôležité informácie o kurzoch, o tom, ako to u nás funguje a prečo by si mali vybrať práve náš kurz. Súčasťou práce s mailami je následná evidencia klientov, platieb, úprav v rozvrhoch. Na toto používame náš vlastný informačný systém Fugo, do ktorého ťa ľahko zaučíme a Excel, ktorý stačí ovládať na bežnej úrovni.
Od 14.00 začínajú chodiť naše lektorky a žiaci na svoje kurzy. Predtým skontroluješ učebne (na pobočke v Petržalke máme 5 učební), či je všetko potrebné nachystané a vytlačíš materiály pre lektorky.
Ak lektorky, alebo žiaci potrebujú s čímkoľvek poradiť, obrátia sa na teba.
Tiež prídu na osobné stretnutia aj rodičia, ktorí sa chcú poradiť s výberom najvhodnejšieho kurzu pre ich dieťa a preto potrebujú rozprávať s niekým, kto im porozumie a poskytne profesionálne všetky informácie. Poobede sa teda venuješ hlavne ľuďom, ktorí sú osobne na pobočke. Popritom, keď je na to priestor a čas, samozrejme vybavuješ naďalej aj telefonáty a maily.
O 18.15 začínajú posledné kurzy, a preto budeš potrebná na pobočke buď do 18.30, alebo ak sa striedaš s kolegyňou tak do 17.30.
Zo začiatku, pokým sa poriadne do všetkého nezaučíš, vždy s tebou bude na pobočke niekto, kto ti pomôže. Budeme radi, keď čo najskôr nabehneš na samostatné fungovanie a budeme ešte radšej, keď budeš časom prichádzať aj s vlastnými nápadmi a zlepšovákmi týkajúcimi sa prevádzky Freedu.
Keďže hlavnou náplňou tvojej práce bude komunikácia s ľuďmi, budeš sa dennodenne stretávať s nepredvídateľnými situáciami, na ktoré budeš musieť pohotovo a zároveň pohodovo reagovať. Predovšetkým počas poobednej hektickejšej prevádzky si budeš musieť sama zvážiť, ktorú činnosť máš riešiť ako prvú, a ktorá má nižšiu prioritu. To si vyžaduje zachovať chladnú hlavu s úsmevom na perách.
Ak to máme zhrnúť, tak tvojou úlohou bude starostlivosť o plynulý chod pobočky v Petržalke na Hálovej 16.
Tešíme sa na stretnutie s tebou!
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že si myslíš, že si náš človek, pošli nám svoje CV v slovenskom jazyku a do mailu pripíš, prečo si to myslíš.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitné, ekonomické
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme absolventa/ku vysokej školy, resp. niekoho s 1-3 ročnou praxou po škole.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Freedu sme otvorili pred 18 rokmi a odvtedy sme doučili a stále doučujeme množstvo detí, mladých ľudí, ktorí sa chcú kvalitne pripraviť na rôzne prijímačky, alebo chcú dobehnúť zmeškané školské učivo.
ID: 3131718
Dátum zverejnenia: 17.7.2017
2017-07-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Lektor, školiteľ, Office manager, Špecialista pre vzdelávanie Spoločnosť: FREEDU - vzdelávacie centrum
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou