Administratívno - obchodná pracovníčka

FRANK, s.r.o.

Miesto práce
Plzeňská 13, Košice 040 11, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

výber tovaru a vypracovávanie objednávok, dobropisov a faktúr
príjem tovaru a cenotvorba
spracovanie tovaru a prerozdelenie na predajne
riešenie reklamácií a komunikácia s dodávateľmi
práca v MS Office – vytváranie štatistík
administratívne a iné podporné činnosti podľa pokynov nadriadeného

Informácie o výberovom konaní

Prosíme uchádzačov zasielať životopisy spolu s fotografiou na email [email protected].
Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba tých uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky zamestnávateľa.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod, manažment,

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Poľský jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Proaktívny prístup k práci, flexibilita, samostatnosť, komunikatívnosť, pracovitosť, trpezlivosť, spoľahlivosť,
orientácia v móde, pozitívny vzťah k móde (obuv, kabelky), prax vo vedení motorového vozidla, nefajčiarka.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme obchodná spoločnosť zameraná na veľkoobchodný a maloobchodný predaj šperkov, hodín, obuvi a doplnkov.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 1908554  Dátum zverejnenia: 28.1.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou