Študent / Brigádnik na 1L Support počas víkendov
Fores Technology Group
Prievozská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
na dohodu (brigády)
asap
7 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Dynamický 12 členný Support tím v dvojzmennej prevádzke 16/7 (7.00-23.00) hľadá nového kolegu brigádnika na víkendy.
Ak ťa baví IT a máš záujem ako funguje software navrhnutý zákazníkovi na mieru, toto je pre teba super príležitosť.
Na všetko potrebné budeš riadne zaškolený len sa treba chcieť učiť nové veci :-)
Tvojou primárnou úlohou bude supportovať aplikácie ktoré sú "vyrábané" na mieru zákazníkovi. Budeš s nimi komunikovať cez ticketing tool, email, telefón a riešiť technické incidenty. Každý deň robíme HeathChecky.
Budeš riešiť tickety nezávisle na ich urgencii a prípadne eskalovať a úzko spolupracovať s developmentom ohľadne nasadzovania nových releasov, testovania, reportovania a pripadnych issues.
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilná a úspešná slovenská IT spoločnosť založená v roku 1996,
- zaujímaví komerční zákazníci z celého Slovenska a veľké zahraničné projekty,
- vzdelávanie a odborná príprava prostredníctvom pravidelných školení, workshopov a firemných meetingov,
- práca po zapracovaní na home office,
- neformálna, rodinná atmosféra a super kolegovia,
- nápoje, ovocie a občerstvenie na pracovisku,
- teambuildingy, firemné akcie.
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- správa MS SQL Servera, Windows Server-ov,
- správa/fungovanie Active Directory,
- diagnostika problémov behu JavaScriptu v prehliadači,
- správa/fungovanie počítačových sietí,
- Linux (Ubuntu/CentOS/RHEL) – zbiehanie služieb a sledovanie ich stavu – RabbitMQ, Redis, ElasticSearch, Kibana
- skúsenosti s ticketovacím nástrojom JIRA
- skúsenosti so správou ticketov
- eskalácia, správne prioritné priradenie ticketu
- technická podpora ticketov pre zákazníka
- skúsenosti s riešením problémov a vzdialenou podporou prostredníctvom aplikácie Team Viewer
- schopný vytvárať a dokumentovať procesy
- schopný poskytovať odbornú prípravu a zdieľať vedomosti s ostatnými členmi tímu
- SŠ / VŠ technického zamerania,
- komunikačné zručnosti a proaktivita,
- analytické myslenie so zameraním na detail a súčasným zachovaním celkového pohľadu na problematiku,
- udržuje dobrý vzťah medzi zákazníkmi a spoločnosťou,
- poskytuje podrobné informácie o produktoch a službách ponúkaných zákazníkom,
- efektívne komunikujte so zákazníkom a s tímom podpory,
- udržiava spoluprácu a otvorenú komunikáciu s vývojovým oddelením.
- zodpovedný prístup k práci,
- tímový hráč.