Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér Finančnej Administratívy
Flaga spol. s r. o.
Miesto práce
Šenkvická 14/R, okres Pezinok
Šenkvická 14/R, okres Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho finančného tímu hľadáme skúseného kolegu / kolegyňu s elánom, energiou a chuťou zvládať nové výzvy.
--- Pozícia zastrešuje nižšie uvedené procesy v štyroch spoločnostiach - 2 v ČR a 2 v SR ---
Náplň práce:
1. Účtovanie skladov
- kontrola skladových pohybov
- metodické usmernenie vedúcim skladov
- zúčtovanie osobitných druhov pohybov v ERP systéme
- organizácia procesu inventúry skladov (zásoby plynu, obaly, materiál)
- zaúčtovanie inventúr, výpočet a zúčtovanie inventúrnych diferencií
2. Fakturácia
- Riadenie procesu fakturácie (domáca aj zahraničná)
- Vedenie tímu 2 fakturantiek
- Ročné zúčtovanie záloh za plynomery
- Intrastat
3. Správa pohľadávok
- Riadenie procesu správy a vymáhania pohľadávok
- Vedenie tímu 3 referentiek pohľadávok
- Komunikácia s klientom závažných prípadoch
- Komunikácia s právnikom resp. agentúrou v závažných prípadoch
4. Key user ERP
- Koordinácia spolupráce s dodavateľom ERP za spoločnosť
- Evidencia a správa otvorených požiadaviek (projektov)
- Odsúhlasovanie a kontrola zadaní, harmonogramu a stvu rozpracovanosti
- Zodpovednosť za funkčnosť a rozvoj zverených modulov ERP: CRM, SKLAD, Fakturácia, Pohľadávky,
--- Pozícia zastrešuje nižšie uvedené procesy v štyroch spoločnostiach - 2 v ČR a 2 v SR ---
Náplň práce:
1. Účtovanie skladov
- kontrola skladových pohybov
- metodické usmernenie vedúcim skladov
- zúčtovanie osobitných druhov pohybov v ERP systéme
- organizácia procesu inventúry skladov (zásoby plynu, obaly, materiál)
- zaúčtovanie inventúr, výpočet a zúčtovanie inventúrnych diferencií
2. Fakturácia
- Riadenie procesu fakturácie (domáca aj zahraničná)
- Vedenie tímu 2 fakturantiek
- Ročné zúčtovanie záloh za plynomery
- Intrastat
3. Správa pohľadávok
- Riadenie procesu správy a vymáhania pohľadávok
- Vedenie tímu 3 referentiek pohľadávok
- Komunikácia s klientom závažných prípadoch
- Komunikácia s právnikom resp. agentúrou v závažných prípadoch
4. Key user ERP
- Koordinácia spolupráce s dodavateľom ERP za spoločnosť
- Evidencia a správa otvorených požiadaviek (projektov)
- Odsúhlasovanie a kontrola zadaní, harmonogramu a stvu rozpracovanosti
- Zodpovednosť za funkčnosť a rozvoj zverených modulov ERP: CRM, SKLAD, Fakturácia, Pohľadávky,
Zamestnanecké výhody, benefity
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilné zázemie v úspešnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie a príspevok na DDP
- odborné a manažérske vzdelávanie
- zaujímavé pracovné výzvy a možnosť ďalšieho profesionálneho rastu
- dobrý pracovný tím a príjemné pracovné prostredie
- stabilné zázemie v úspešnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie a príspevok na DDP
- odborné a manažérske vzdelávanie
- zaujímavé pracovné výzvy a možnosť ďalšieho profesionálneho rastu
- dobrý pracovný tím a príjemné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika a financie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Expert
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vynikajúca znalosť problematiky skladového hospodárstva (vecný aj účtovný aspekt)
- viacročná preukázateľná prax v tejto oblasti
- znalosť problematiky spotrebných daní veľkou výhodou
- Znalosť príslušnej legislatívy v ČR aj SR: Zákon o DPH, o dani z príjmu, zákon o účtovníctve, zákon o rezervách, a pod.
- skúsenosti s vedením tímu
- Výborné komunikačné zručnosti
- viacročná preukázateľná prax v tejto oblasti
- znalosť problematiky spotrebných daní veľkou výhodou
- Znalosť príslušnej legislatívy v ČR aj SR: Zákon o DPH, o dani z príjmu, zákon o účtovníctve, zákon o rezervách, a pod.
- skúsenosti s vedením tímu
- Výborné komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Flaga spol s.r.o. je lídrom v distribúcii LPG v Českej a Slovenskej republike a poskytuje široké spektrum produktov spojených so skvapalneným plynom. Ponúka kompletné riešenia pre vykurovanie a ohrev rodinných domov a podnikateľských objektov, ako aj na technologické účely. Poskytuje všade dostupný, ekologický a ekonomicky priaznivý zdroj energie v podobe skvapalneného plynu v širokej škále tlakových fliaš a prevádzkuje sieť čerpacích stanic pre automobily s pohonom na LPG v ČR a SR. Na slovenskom a českom trhu pôsobí od roku 1993, kedy vznikla ako dcerská spoločnosť rakúskej spoločnosti FLAGA GmbH. Jedničkou sa stala po akvizici LPG divízie spoločnosti British Petrol ČR a fúziou so spoločnostami Český Plyn k.s. a Progas v rokoch 2006 a 2007. Flaga je začlenená pod spoločnosť UGI Corporation, jednu z najväčších spoločností v USA.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2780196
Dátum zverejnenia: 11.11.2016
2016-11-11
lokalita: okres Pezinok Pozícia: Ekonóm, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista pohľadávok, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Flaga spol. s r. o.