Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista logistiky
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava 5, Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Vedenie evidencie POS terminálov a príslušenstva, skladové hospodárstvo, dodávateľská a odberateľská dokumentácia
• Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi, zabezpečenie koordinácie a plynulého toku materiálov
• Rozvoj, optimalizácia a dokumentácia logistických procesov a súvisiacej evidencie v súlade s prevádzkovými požiadavkami
• Príjem a registrácia objednávok od interných a externých klientov
• Zodpovednosť za prípravu a realizáciu dodávok
• Plánovanie a nákup materiálu, vystavovanie objednávok na dodávateľov
• Vystavovanie a správa skladových dokladov, príjem, výdaj
• Zodpovednosť za kontrolu množstva materiálu na skladoch a v logistickom procese
• Zodpovednosť za stav, výšky skladových zásob a za správnu evidenciu
• Návrhy, kontrola a potvrdenie stavu zásob, spracovanie pravidelných reportov
• Plánovanie a zodpovednosť za realizáciu prípravy POS terminálov, nahrávanie SW vybavenia
• Plánovanie a realizácia RMA procesov, príjem, registrácia, testovanie, čistenie, repasia, zabezpečenie opráv POS terminálov pre interných a externých klientov
• Sledovanie a zdokonaľovanie výkonov na oddelení logistiky
• Optimalizácia fyzických tokov materiálu
• Vedenie činností spojených s kvalitou, fyzickou a logickou bezpečnosťou (audit)
• Vedenie evidencie POS terminálov a príslušenstva, skladové hospodárstvo, dodávateľská a odberateľská dokumentácia
• Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi, zabezpečenie koordinácie a plynulého toku materiálov
• Rozvoj, optimalizácia a dokumentácia logistických procesov a súvisiacej evidencie v súlade s prevádzkovými požiadavkami
• Príjem a registrácia objednávok od interných a externých klientov
• Zodpovednosť za prípravu a realizáciu dodávok
• Plánovanie a nákup materiálu, vystavovanie objednávok na dodávateľov
• Vystavovanie a správa skladových dokladov, príjem, výdaj
• Zodpovednosť za kontrolu množstva materiálu na skladoch a v logistickom procese
• Zodpovednosť za stav, výšky skladových zásob a za správnu evidenciu
• Návrhy, kontrola a potvrdenie stavu zásob, spracovanie pravidelných reportov
• Plánovanie a zodpovednosť za realizáciu prípravy POS terminálov, nahrávanie SW vybavenia
• Plánovanie a realizácia RMA procesov, príjem, registrácia, testovanie, čistenie, repasia, zabezpečenie opráv POS terminálov pre interných a externých klientov
• Sledovanie a zdokonaľovanie výkonov na oddelení logistiky
• Optimalizácia fyzických tokov materiálu
• Vedenie činností spojených s kvalitou, fyzickou a logickou bezpečnosťou (audit)
Zamestnanecké výhody, benefity
Najzaujímavejšie benefity:
- Firemné akcie - stocks, Stravné lístky plne hradené spoločnosťou, Bonusy, DDS
- Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách, 25 dni do roka doplatená PN, 5 sick days
- Flexibilný pracovný čas, HO, Voľnočasové aktivity s kolegami
- Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti
a mnoho ďalších výhod . . .
- Firemné akcie - stocks, Stravné lístky plne hradené spoločnosťou, Bonusy, DDS
- Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách, 25 dni do roka doplatená PN, 5 sick days
- Flexibilný pracovný čas, HO, Voľnočasové aktivity s kolegami
- Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti
a mnoho ďalších výhod . . .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax v skladovom hospodárstve.
Prax s riadením zamestnancov.
Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti.
Autorita, samostatnosť a pracovitosť.
Prax s riadením zamestnancov.
Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti.
Autorita, samostatnosť a pracovitosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3165624
Dátum zverejnenia: 27.9.2017
2017-09-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Dispečer, Logistik, Manažér logistiky, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Nexi Central Europe, a.s.