Client Delivery Advisor - hľadáme parťaka do tímu!

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava 5, Bratislava

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš sa venovať práci, ktorá ta baví a nie len živí? Si dynamický typ človeka, ktorý chce svoje skúsenosti a vedomosti rozširovať a rozvíjať v profesionálnom teame, ktorý sa stará o podporu klientov v EMEA regióne? Ak ti je business analýza, project management, komunikácia a podpora klienta blízka, máš jedinečnú možnosť stať sa členom Client Delivery teamu v spoločnosti First Data, ktorá je globálny líder na trhu v oblasti spracovania platobných transakcii.

Si vhodná/ý kandidát ak:

- Si profík. Hľadáme skúseného Client Delivery Advisora, ktorý vie, čo obnáša starostlivosť o klienta v bankovom sektore, rozumie kartovému prostrediu, baví ho business analýza a má praktické skúsenosti s odbornou dokumentáciou.

- Vieš dobre komunikovať. Profesionálna podpora a poskytovanie informácii nefunguje bez kvalitnej konverzácie. Pýtaš sa správne otázky, vieš získať od klienta všetky potrebné informácie, pochopiť jeho požiadavky a preložiť ich do technickej reči. Komunikácia s obchodníkom alebo key account manažérom a následná komunikácia s IT oddeleniami sú na dennom poriadku.

- Rozumieš technickej stránke problematiky. Tvoja práca nie je len o predávaní informácii o službách a servisoch, ktoré poskytuje First Data svojim existujúcim a novým klientom . Do detailu rozumieš našim produktom a službám, vieš poskytnúť komplexnú informáciu interným aj externým klientom, si schopná/ý zastrešiť implementáciu zmenových požiadaviek a keď je treba pripraviť krátke školenie pre klienta. Kompletizácia dokumentácie s klientom pri zadávaní požiadaviek je pre teba hračka.

- Hľadáš spôsoby, ako to urobiť. Nie dôvody prečo sa to nedá. Komplikovanú klientovu požiadavku vnímaš ako výzvu. Nemáš rád/a rutinu a stereotyp. Rozmýšľaš otvorene, pro-aktívne pristupuješ k zadaniu a venuješ sa svojím klientom na 100%.

- Stále sa učíš. Nároky a požiadavky klientov sa neustále menia a technológia sa v prostredí payment solutions neuveriteľne rýchlo vyvíja dopredu. Okrem zaujímavých technológii sa u nás sa stretneš s novými systémami, toolmi a aplikáciami, v ktorých sa budeš učiť pracovať. Máme radi ľudí, ktorí chcú svoje vedomosti rozširovať spolu s nami.

Zamestnanecké výhody, benefity

Najzaujímavejšie benefity:
- Firemné akcie - stocks, Stravné lístky plne hradené spoločnosťou, Bonusy, DDS
- Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách, 25 dni do roka doplatená PN, 5 sick days
- Flexibilný pracovný čas, HO, Voľnočasové aktivity s kolegami
- Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti
a mnoho ďalších výhod . . .

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Skúsenosť s bankovým /kartovým prostredím sú tvojou veľkou výhodou
Angličtina – mal/a by si byť schopný/á komunikovať na profesionálnej úrovni so zahraničným klientom
Cestovanie – ak budeš mať chuť je možnosť vycestovať ku klientovi
Skúsenosť s PM výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Sulek
E-mail: poslať životopis
ID: 3120585  Dátum zverejnenia: 18.10.2017