Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Business Support - brigáda / internship
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava 5, Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rád by si si vyskúšal prácu pri fakturácii klientov? Chceš nadobudnúť cennú prax a skúsenosti v globálnej IT/banking korporácii?
Hľadáme šikovného študenta do nášho finančného tímu, ktorý má zaujem o brigádu / stáž a rád by nadobudol skúsenosti so základmi administratívy pri fakturácii.
Čo sa môžeš u nás naučiť:
- ako funguje sales v korporácii
- ako prebiehajú dôležité procesy v korporácii
- čo všetko obnáša administratíva súvisiaca s fakturáciou
- môžeš nadobudnúť zaujímavé kontakty a skúsenosti do budúcnosti
Čo bude tvoja náplň práce:
- budeš zodpovedný za prípravu faktúr pre našich klientov
- tvojou hlavnou úlohou bude kontrola podkladov, zadávanie údajov do systému a zasielanie faktúr klientom
- komunikácia medzi členmi finance tímu
Hľadáme šikovného študenta do nášho finančného tímu, ktorý má zaujem o brigádu / stáž a rád by nadobudol skúsenosti so základmi administratívy pri fakturácii.
Čo sa môžeš u nás naučiť:
- ako funguje sales v korporácii
- ako prebiehajú dôležité procesy v korporácii
- čo všetko obnáša administratíva súvisiaca s fakturáciou
- môžeš nadobudnúť zaujímavé kontakty a skúsenosti do budúcnosti
Čo bude tvoja náplň práce:
- budeš zodpovedný za prípravu faktúr pre našich klientov
- tvojou hlavnou úlohou bude kontrola podkladov, zadávanie údajov do systému a zasielanie faktúr klientom
- komunikácia medzi členmi finance tímu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Za vhodného kandidáta ťa budeme považovať, ak:
- máš chuť sa učiť nové veci
- si komunikatívny
- máš dobré organizačné zručnosti a si dôsledný
- máš skúsenosť s Microsoft Office balíkom
- dorozumieš sa v anglickom jazyku
- máš chuť a možnosti skĺbit štúdium s praxou
- máš chuť sa učiť nové veci
- si komunikatívny
- máš dobré organizačné zručnosti a si dôsledný
- máš skúsenosť s Microsoft Office balíkom
- dorozumieš sa v anglickom jazyku
- máš chuť a možnosti skĺbit štúdium s praxou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2861393
Dátum zverejnenia: 21.2.2018
2018-02-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Nexi Central Europe, a.s.