Špecialista logistiky senior

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava 5, Bratislava

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Samostatné vedenie skladového hospodárstva, vedenie evidencie POS terminálov a príslušenstva
• Úpravy, rozvoj a dokumentácia logistických procesov a súvisiacej evidencie v súlade s prevádzkovými požiadavkami
• Príjem a registrácia objednávok od interných a externých klientov
• Zodpovednosť za plánovanie a nákup materiálu, vystavovanie objednávok na dodávateľov
• Vystavovanie a správa skladových dokladov, príjem, výdaj
• Zodpovednosť za kontrolu množstva materialu na skladoch a v logistickom procese
• Zodpovednosť za stav, výšky skladových zásob a za správnu evidenciu
• Návrhy, kontrola a potvrdenie stavu zásob, spracovanie pravidelných reportov
• Plánovanie a zodpovednosť za realizáciu prípravy POS terminálov, nahrávanie SW vybavenia
• Plánovanie a realizáciu RMA procesov, príjem, registrácia, testovanie, čistenie, repasia, zabezpečenie opráv POS terminálov pre interných a externých klientov
• Sledovanie a zdokonaľovanie výkonov na oddelení logistiky
• Optimalizácia fyzických tokov materiálu
• Vedenie činností spojených s kvalitou, čistotou a bezpečnosťou (audit)

Zamestnanecké výhody, benefity

• Peniaze a bonusy
Stravné lístky plne hradené spoločnosťou
Bonusy pri pracovných a životných výročiach
Diners karta bez poplatkov
Bratislavská mestská karta bez poplatkov
Referral bonus
Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom od zamestnávateľa

• Zdravie
Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách
Životné a úrazové, neinvestičné poistenie
25 dni do roka doplatená PN
5 sick days
Zabezpečený pitný režim priamo v office : voda, kávička, čaj

• Work-life balance
Medzinárodné prostredie
Voľnočasové aktivity s kolegami

• Profesionálny rozvoj
Kurzy anglického jazyka
Korporátna univerzita s tisíckami e-learning kurzov
Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Prax v skladovom hospodárstve.
Prax s riadením zamestnancov.
Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti.
Autorita, samostatnosť a pracovitosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Sulek
E-mail: poslať životopis
ID: 2819737  Dátum zverejnenia: 21.11.2016