Call Center Agent - pozícia na dobu určitú (Ref. č.: 542031)

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava 5
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou úlohou Call Center Agent je:
• vykonávať odchádzajúce hovory pre technickú podporu za účelom aktualizácie POS terminál zariadení u obchodníkov podľa dohodnutého pracovného postupu a harmonogramu.
• vykonávať odchádzajúce hovory za účelom prvého kontaktu s novým klientom poskytnutie prvotných informácii o produkte a službe vrátané inštalačnej podpory nových POS zariadení u obchodníkoch podľa dohodnutého pracovného postupu a harmonogramu.
• dohadovať obchodne stretnutia pre obchodných partnerov a servisne organizácie.
• poskytovať telefonickú podporu pre obchodníkov vlastniacich POS terminál, servisné organizácie a iné.
• spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach podpory POS terminálov a správy Platobných kariet.
• spracovávať BackOffice požiadavky od klientov. Následná administratíva zmien alebo preposlanie na ďalšie riešenie reklamácii, porúch a nefunkčnosti produktov, služieb a riešení.
• zvládať ťažšie situácie so zákazníkmi, rýchlo reagovať na potreby zákazníka, získavať spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory, promptne reagovať na zákaznícke žiadosti o služby a podporu.
• zabezpečiť štandardné a ad-hoc vstupy v podobe zápisu pracovných záznamov a zákazníckych podnetov do interných systémov pre prevádzkové reporty.
• Iné úlohy podľa dennej činnosti.

Druh pracovného pomeru

Pracovný pomer na dobu určitú 1.1.2017-30.06.2017 - na realizáciu projektu.
Zmenová prevádzka 37,5 hod. týždenne.
Termín nástupu
01.01.2017
Iné výhody
• Peniaze a bonusy
Stravné lístky plne hradené spoločnosťou
Bonusy pri pracovných a životných výročiach
Diners karta bez poplatkov
Bratislavská mestská karta bez poplatkov
Referral bonus
Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom od zamestnávateľa

• Zdravie
Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách
Životné a úrazové, neinvestičné poistenie
25 dni do roka doplatená PN
5 sick days
Zabezpečený pitný režim priamo v office : voda, kávička, čaj

• Work-life balance
Medzinárodné prostredie
Voľnočasové aktivity s kolegami

• Profesionálny rozvoj
Kurzy anglického jazyka
Korporátna univerzita s tisíckami e-learning kurzov
Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
Znalosti

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• pracovne skúsenosti: 1+ rokov. Preferovane oblasti Služby zákazníkom, obchod, predaj.
• základné počítačové znalosti / technické zručnosti
• analytické myslenie
• flexibilita (8-12 hodinove pracovne zmeny)
• organizačné schopnosti
• dobré komunikačné zručnosti
• pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
• zameranie na zákaznícku spokojnosť
• orientacia na riešenie problémov
• zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom
• porozumenie pracovným postupom, funkčných a technických súvislostí
• proaktívnosť
• samostatnosť
• zodpovednosť

Slovensky jazyk – plynule slovom aj písmom – je podmienkou k dennej práci
Maďarský jazyk – Plynule slovom aj písmom – je výhodou, nie podmienkou
Anglický jazyk – mierne pokročilý - vítané

Inzerujúca spoločnosť

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Informačné technológie
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Adresa
First Data Slovakia, s.r.o.
Digital Park II, Einsteinova 25
851 01 Bratislava 5
http://www.firstdata.com

Kontaktná osoba: Jana Stefanovicova
E-mail: poslať životopis
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2808318   Dátum zverejnenia: 11.11.2016