Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Si technický typ a vieš po anglicky? Tak je táto ponuka práve pre Teba! Špecialista technickej podpory
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava 5, Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zaujímaš sa o technológie, baví ťa práca s HW od rôznych výrobcov a vyznáš sa v rôznych mobilných platformách (iOS, Android)? Chcel by si sa v budúcnosti venovať IT bankingu a ani pomoc zákazníkom ti nie je cudzia? Ak áno, toto je šanca pre Teba!
Oddelenie zákazníckeho servisu hľadá komunikatívneho a technicky zdatného člena tímu, ktorý má prehľad o HW a SW a rád by sa vzdelával ďalej v tejto oblasti.
Medzi tvoje zodpovednosti bude patriť:
• Technická podpora pre mPOS/POS obchodníkov.
• Diaľková pomoc pri inštalácii a riešení komplexných problémov s mobilnými platobnými aplikáciami.
• Technické školenie pre klientov, dodávateľov, ale aj operátorov call centra.
• Taktiež sa stretneš s nástrojmi využívanými v systémovom testovaní.
Mal by si:
• Byť oboznámený a zvyknutý na Windows prostredie, Network a Internet.
• Mať skúsenosť s podporou konečných užívateľov.
• Mať minimálne 24 mesiacov skúsenosť s technickou zákazníckou podporou a jej prostredím.
• Aktívna znalosť anglického jazyka
Oddelenie zákazníckeho servisu hľadá komunikatívneho a technicky zdatného člena tímu, ktorý má prehľad o HW a SW a rád by sa vzdelával ďalej v tejto oblasti.
Medzi tvoje zodpovednosti bude patriť:
• Technická podpora pre mPOS/POS obchodníkov.
• Diaľková pomoc pri inštalácii a riešení komplexných problémov s mobilnými platobnými aplikáciami.
• Technické školenie pre klientov, dodávateľov, ale aj operátorov call centra.
• Taktiež sa stretneš s nástrojmi využívanými v systémovom testovaní.
Mal by si:
• Byť oboznámený a zvyknutý na Windows prostredie, Network a Internet.
• Mať skúsenosť s podporou konečných užívateľov.
• Mať minimálne 24 mesiacov skúsenosť s technickou zákazníckou podporou a jej prostredím.
• Aktívna znalosť anglického jazyka
Zamestnanecké výhody, benefity
Tak ešte stále váhaš? A čo tak naše zamestnanecké benefity?
• Peniaze a bonusy
Stravné lístky plne hradené spoločnosťou
Bonusy pri pracovných a životných výročiach
Diners karta bez poplatkov
Bratislavská mestská karta bez poplatkov
Referral bonus
Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom od zamestnávateľa
• Zdravie
Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách
Životné a úrazové, neinvestičné poistenie
25 dni do roka doplatená PN
5 sick days
Zabezpečený pitný režim priamo v office : voda, kávička, čaj
• Work-life balance
Flexibilný pracovný čas
Medzinárodné prostredie
Voľnočasové aktivity s kolegami
• Profesionálny rozvoj
Kurzy anglického jazyka
Korporátna univerzita s tisíckami e-learning kurzov
Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti
Hard & Soft skills tréningy
Možnosť interného kariérneho rastu na Slovensku aj v zahraničí
• Peniaze a bonusy
Stravné lístky plne hradené spoločnosťou
Bonusy pri pracovných a životných výročiach
Diners karta bez poplatkov
Bratislavská mestská karta bez poplatkov
Referral bonus
Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom od zamestnávateľa
• Zdravie
Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách
Životné a úrazové, neinvestičné poistenie
25 dni do roka doplatená PN
5 sick days
Zabezpečený pitný režim priamo v office : voda, kávička, čaj
• Work-life balance
Flexibilný pracovný čas
Medzinárodné prostredie
Voľnočasové aktivity s kolegami
• Profesionálny rozvoj
Kurzy anglického jazyka
Korporátna univerzita s tisíckami e-learning kurzov
Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti
Hard & Soft skills tréningy
Možnosť interného kariérneho rastu na Slovensku aj v zahraničí
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2530810
Dátum zverejnenia: 28.7.2016
2016-07-28
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Servisný technik Spoločnosť: Nexi Central Europe, a.s.