Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recruiter´s Support Admin / brigáda, internship
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava 5, Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rád by si brigádoval v HR teame a nadobudol skúsenosti a prax počas tvojho štúdia na internom HR oddelenní globálnej korporácie?
Hľadáme šikovného študenta do HR teamu, ktorý má zaujem o dlhodobú brigádu, chce sa dozvediet čo znamená práca recruitera a rád by si vyskúšal teoretické poznatkty v praxi z viacerých HR oblasti.
Čo sa môžeš u nás naučiť:
- ako správne a efektívne vyhľadávať kandidátov na rôzne pozície
- ako vyzerá recruitment proces v praxi
- čo všetko obnáša administratíva súvisiaca s nástupom nového zamestnanca
- aké sú právne náležitosti pracovno - právnych dokumentov
- aké činnosti vykonáva HR oddelenie v korporácii
- môžeš nadobudnúť zaujímavé kontakty do budúcnosti
Čo bude tvoja náplň práce:
- budeš pravá ruka recruitera a člen teamu zodpovedný za adminnistratívnu podporu počas vyhľadávania, výberu a nástupu nového zamestnanca
Hľadáme šikovného študenta do HR teamu, ktorý má zaujem o dlhodobú brigádu, chce sa dozvediet čo znamená práca recruitera a rád by si vyskúšal teoretické poznatkty v praxi z viacerých HR oblasti.
Čo sa môžeš u nás naučiť:
- ako správne a efektívne vyhľadávať kandidátov na rôzne pozície
- ako vyzerá recruitment proces v praxi
- čo všetko obnáša administratíva súvisiaca s nástupom nového zamestnanca
- aké sú právne náležitosti pracovno - právnych dokumentov
- aké činnosti vykonáva HR oddelenie v korporácii
- môžeš nadobudnúť zaujímavé kontakty do budúcnosti
Čo bude tvoja náplň práce:
- budeš pravá ruka recruitera a člen teamu zodpovedný za adminnistratívnu podporu počas vyhľadávania, výberu a nástupu nového zamestnanca
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
Humanitné vedy so zameraním na ľudské zdroje
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak si vhodný kanditát:
- máš chuť sa učiť nové veci
- si komunikatívny
- máš dobré organizačné zručnosti a si dôsledný
- máš skúsenosť s Microsoft Office balíkom
- tvoj aglický jazyk je na komunikačnej úrovni
- máš chut a možnosti skĺbit štúdium s praxou
- máš chuť sa učiť nové veci
- si komunikatívny
- máš dobré organizačné zručnosti a si dôsledný
- máš skúsenosť s Microsoft Office balíkom
- tvoj aglický jazyk je na komunikačnej úrovni
- máš chut a možnosti skĺbit štúdium s praxou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2529895
Dátum zverejnenia: 22.4.2016
2016-04-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Nexi Central Europe, a.s.