Sr. Contact Center Tech. Specialist

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava 5, Bratislava

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Poskytuje služby helpdesku: technickú podporu, riešenie a eskaláciu zákazníckych podnetov.
- Telefonický kontakt s pracovníkmi bank, držiteľmi platobných kariet a obchodníkmi. Dohliada na monitorovanie a prevádzkovanie systémov, procesov a aplikácií.
- Poskytuje informácie a spracováva požiadavky na zmenu produktov a služieb.
- Dokáže rozpoznať príčinu problému, aktívne hľadá riešenie, dokáže identifikovať jednotlivé kroky na zabezpečenie želaného riešenia.
- spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach správy Platobných kariet, podpory ATM a POS terminálov.
- spracovávať BackOffice podnety od klientov. Následná administratíva alebo riešenie reklamácii, porúch a nefunkčnosti produktov, služieb a riešení.
- zabezpečovať monitorovanie a spracovávanie alertov reportovaných (Atm a Fraud) monitorovacím systémom.
- zabezpečiť štandardné a ad-hoc prevádzkové reporty.
- -príprava a tvorba podporných dokumentov ,pripomienkovanie a validácia pracovných postupov a procesov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Candidate Requirements:
-pracovne skúsenosti: 3+ rokov v oblasti Služieb zákazníkom - preferované
-pokročilé počítačové znalosti / technické zručnosti
-flexibilita (pohyblivý pracovný čas 07:00-17:30)
-dobré komunikačné zručnosti a pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
-orientacia na riešenie problémov
-zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom
-porozumenie funkčných a technických súvislostí

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Sulek
E-mail: poslať životopis
ID: 2486030  Dátum zverejnenia: 4.5.2016