Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sr. Contact Center Tech. Specialist
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava 5, Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Poskytuje služby helpdesku: technickú podporu, riešenie a eskaláciu zákazníckych podnetov.
- Telefonický kontakt s pracovníkmi bank, držiteľmi platobných kariet a obchodníkmi. Dohliada na monitorovanie a prevádzkovanie systémov, procesov a aplikácií.
- Poskytuje informácie a spracováva požiadavky na zmenu produktov a služieb.
- Dokáže rozpoznať príčinu problému, aktívne hľadá riešenie, dokáže identifikovať jednotlivé kroky na zabezpečenie želaného riešenia.
- spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach správy Platobných kariet, podpory ATM a POS terminálov.
- spracovávať BackOffice podnety od klientov. Následná administratíva alebo riešenie reklamácii, porúch a nefunkčnosti produktov, služieb a riešení.
- zabezpečovať monitorovanie a spracovávanie alertov reportovaných (Atm a Fraud) monitorovacím systémom.
- zabezpečiť štandardné a ad-hoc prevádzkové reporty.
- -príprava a tvorba podporných dokumentov ,pripomienkovanie a validácia pracovných postupov a procesov.
- Telefonický kontakt s pracovníkmi bank, držiteľmi platobných kariet a obchodníkmi. Dohliada na monitorovanie a prevádzkovanie systémov, procesov a aplikácií.
- Poskytuje informácie a spracováva požiadavky na zmenu produktov a služieb.
- Dokáže rozpoznať príčinu problému, aktívne hľadá riešenie, dokáže identifikovať jednotlivé kroky na zabezpečenie želaného riešenia.
- spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach správy Platobných kariet, podpory ATM a POS terminálov.
- spracovávať BackOffice podnety od klientov. Následná administratíva alebo riešenie reklamácii, porúch a nefunkčnosti produktov, služieb a riešení.
- zabezpečovať monitorovanie a spracovávanie alertov reportovaných (Atm a Fraud) monitorovacím systémom.
- zabezpečiť štandardné a ad-hoc prevádzkové reporty.
- -príprava a tvorba podporných dokumentov ,pripomienkovanie a validácia pracovných postupov a procesov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Candidate Requirements:
-pracovne skúsenosti: 3+ rokov v oblasti Služieb zákazníkom - preferované
-pokročilé počítačové znalosti / technické zručnosti
-flexibilita (pohyblivý pracovný čas 07:00-17:30)
-dobré komunikačné zručnosti a pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
-orientacia na riešenie problémov
-zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom
-porozumenie funkčných a technických súvislostí
-pracovne skúsenosti: 3+ rokov v oblasti Služieb zákazníkom - preferované
-pokročilé počítačové znalosti / technické zručnosti
-flexibilita (pohyblivý pracovný čas 07:00-17:30)
-dobré komunikačné zručnosti a pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
-orientacia na riešenie problémov
-zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom
-porozumenie funkčných a technických súvislostí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2486030
Dátum zverejnenia: 4.5.2016
2016-05-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Supervízor call centra, Telefonický operátor Spoločnosť: Nexi Central Europe, a.s.