Operátor Call Centra s maďarským jazykom / Zmenový zamestnanec

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava 5, Bratislava

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Job Description:
Zabezpečuje technickú podporu, riešenie a eskaláciu zákazníckych podnetov. Poskytuje služby helpdesku. Telefonický kontakt s pracovníkmi bank, držiteľmi platobných kariet a obchodníkmi. Dohliada na monitorovanie a prevádzkovanie systémov, procesov a aplikácií. Poskytuje informácie a spracováva požiadavky na zmenu produktov a služieb. Reaguje na otázky, ktoré sú komplexného charakteru, a často k úspešnému riešeniu vyžadujú dodatočnú analýzu a dodržiavanie stanovených postupov.


Job Specific Responsibilities
-poskytovať telefonickú podporu pre interných a externých klientov ako držiteľov kariet, finančné inštitúcie, obchodníkov, servisné organizácie a iné.
-spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach správy Platobných kariet, podpory ATM a POS terminálov.
-spracovávať BackOffice podnety od klientov. Následná administratíva alebo riešenie reklamácii, porúch a nefunkčnosti produktov, služieb a riešení.
-zvládať ťažšie situácie so zákazníkmi, rýchlo reagovať na potreby zákazníka, získavať spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory, promptne reagovať na zákaznícke žiadosti o služby a podporu.
-zabezpečovať monitorovanie a spracovávanie alertov reportovaných (Atm a Fraud) monitorovacím systémom.


Zmenová prevádzka 37,5 hod týždenne.
Zastupovanie počas Materskej dovolenky.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Peniaze a bonusy
Stravné lístky plne hradené spoločnosťou
Bonusy pri pracovných a životných výročiach
Diners karta bez poplatkov
Bratislavská mestská karta bez poplatkov
Referral bonus
Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom od zamestnávateľa

• Zdravie
Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách
Životné a úrazové, neinvestičné poistenie
25 dni do roka doplatená PN
5 sick days
Zabezpečený pitný režim priamo v office : voda, kávička, čaj

• Work-life balance
Medzinárodné prostredie
Voľnočasové aktivity s kolegami

• Profesionálny rozvoj
Kurzy anglického jazyka
Korporátna univerzita s tisíckami e-learning kurzov
Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Candidate Requirements:

Vzdelanie: stredoškolské s maturitou
-pracovne skúsenosti: 1+ rokov v oblasti Služieb zákazníkom - preferované
-základné počítačové znalosti / technické zručnosti
-analytické myslenie
-flexibilita (12 hod. pracovne zmeny, denne aj nočné)
-dobré komunikačné zručnosti
-pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
-zameranie na zákaznícku spokojnosť
-orientacia na riešenie problémov

Zastupovanie počas Materskej dovolenky.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Sulek
E-mail: poslať životopis
ID: 2300141  Dátum zverejnenia: 9.9.2016