Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor Call Centra s maďarským jazykom / Zmenový zamestnanec
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava 5, Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Job Description:
Zabezpečuje technickú podporu, riešenie a eskaláciu zákazníckych podnetov. Poskytuje služby helpdesku. Telefonický kontakt s pracovníkmi bank, držiteľmi platobných kariet a obchodníkmi. Dohliada na monitorovanie a prevádzkovanie systémov, procesov a aplikácií. Poskytuje informácie a spracováva požiadavky na zmenu produktov a služieb. Reaguje na otázky, ktoré sú komplexného charakteru, a často k úspešnému riešeniu vyžadujú dodatočnú analýzu a dodržiavanie stanovených postupov.
Job Specific Responsibilities
-poskytovať telefonickú podporu pre interných a externých klientov ako držiteľov kariet, finančné inštitúcie, obchodníkov, servisné organizácie a iné.
-spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach správy Platobných kariet, podpory ATM a POS terminálov.
-spracovávať BackOffice podnety od klientov. Následná administratíva alebo riešenie reklamácii, porúch a nefunkčnosti produktov, služieb a riešení.
-zvládať ťažšie situácie so zákazníkmi, rýchlo reagovať na potreby zákazníka, získavať spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory, promptne reagovať na zákaznícke žiadosti o služby a podporu.
-zabezpečovať monitorovanie a spracovávanie alertov reportovaných (Atm a Fraud) monitorovacím systémom.
Zmenová prevádzka 37,5 hod týždenne.
Zastupovanie počas Materskej dovolenky.
Zabezpečuje technickú podporu, riešenie a eskaláciu zákazníckych podnetov. Poskytuje služby helpdesku. Telefonický kontakt s pracovníkmi bank, držiteľmi platobných kariet a obchodníkmi. Dohliada na monitorovanie a prevádzkovanie systémov, procesov a aplikácií. Poskytuje informácie a spracováva požiadavky na zmenu produktov a služieb. Reaguje na otázky, ktoré sú komplexného charakteru, a často k úspešnému riešeniu vyžadujú dodatočnú analýzu a dodržiavanie stanovených postupov.
Job Specific Responsibilities
-poskytovať telefonickú podporu pre interných a externých klientov ako držiteľov kariet, finančné inštitúcie, obchodníkov, servisné organizácie a iné.
-spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach správy Platobných kariet, podpory ATM a POS terminálov.
-spracovávať BackOffice podnety od klientov. Následná administratíva alebo riešenie reklamácii, porúch a nefunkčnosti produktov, služieb a riešení.
-zvládať ťažšie situácie so zákazníkmi, rýchlo reagovať na potreby zákazníka, získavať spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory, promptne reagovať na zákaznícke žiadosti o služby a podporu.
-zabezpečovať monitorovanie a spracovávanie alertov reportovaných (Atm a Fraud) monitorovacím systémom.
Zmenová prevádzka 37,5 hod týždenne.
Zastupovanie počas Materskej dovolenky.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Peniaze a bonusy
Stravné lístky plne hradené spoločnosťou
Bonusy pri pracovných a životných výročiach
Diners karta bez poplatkov
Bratislavská mestská karta bez poplatkov
Referral bonus
Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom od zamestnávateľa
• Zdravie
Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách
Životné a úrazové, neinvestičné poistenie
25 dni do roka doplatená PN
5 sick days
Zabezpečený pitný režim priamo v office : voda, kávička, čaj
• Work-life balance
Medzinárodné prostredie
Voľnočasové aktivity s kolegami
• Profesionálny rozvoj
Kurzy anglického jazyka
Korporátna univerzita s tisíckami e-learning kurzov
Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti
Stravné lístky plne hradené spoločnosťou
Bonusy pri pracovných a životných výročiach
Diners karta bez poplatkov
Bratislavská mestská karta bez poplatkov
Referral bonus
Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom od zamestnávateľa
• Zdravie
Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách
Životné a úrazové, neinvestičné poistenie
25 dni do roka doplatená PN
5 sick days
Zabezpečený pitný režim priamo v office : voda, kávička, čaj
• Work-life balance
Medzinárodné prostredie
Voľnočasové aktivity s kolegami
• Profesionálny rozvoj
Kurzy anglického jazyka
Korporátna univerzita s tisíckami e-learning kurzov
Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Candidate Requirements:
Vzdelanie: stredoškolské s maturitou
-pracovne skúsenosti: 1+ rokov v oblasti Služieb zákazníkom - preferované
-základné počítačové znalosti / technické zručnosti
-analytické myslenie
-flexibilita (12 hod. pracovne zmeny, denne aj nočné)
-dobré komunikačné zručnosti
-pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
-zameranie na zákaznícku spokojnosť
-orientacia na riešenie problémov
Zastupovanie počas Materskej dovolenky.
Vzdelanie: stredoškolské s maturitou
-pracovne skúsenosti: 1+ rokov v oblasti Služieb zákazníkom - preferované
-základné počítačové znalosti / technické zručnosti
-analytické myslenie
-flexibilita (12 hod. pracovne zmeny, denne aj nočné)
-dobré komunikačné zručnosti
-pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
-zameranie na zákaznícku spokojnosť
-orientacia na riešenie problémov
Zastupovanie počas Materskej dovolenky.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2300141
Dátum zverejnenia: 9.9.2016
2016-09-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Nexi Central Europe, a.s.