Call Center Agent

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava 5, Bratislava

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

-poskytovať telefonickú podporu pre interných a externých klientov
-spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby.
-zabezpečovať monitorovanie a spracovávanie alertov reportovaných (Atm a Fraud) monitorovacím systémom.
-zvládať ťažšie situácie so zákazníkmi, rýchlo reagovať na potreby zákazníka, získavať spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory, promptne reagovať na zákaznícke žiadosti o služby a podporu.
-dodržiavanie bezpečnostných pravidiel a pracovných postupov.
-ďalšie úlohy vyplývajúce z dennej činnosti

- Druh pracovného pomeru - plný úväzok, Pracovné zmeny (12 hod.), 37,5 hodín týždenne, zmena denná/nočná
- pracovny pomer na DOBU URCITU - zastupovanie zamestnanca na materskej dovolenke

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

-základné počítačové znalosti / technické zručnosti
-analytické myslenie
-flexibilita (vzhľadom k práci na 12 hodinové zmeny)
-organizačné schopnosti
-dobré komunikačné zručnosti
-pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
-zameranie na zákaznícku spokojnosť
-orientacia na riešenie problémov
-zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom
-porozumenie funkčných a technických súvislostí
-proaktívnosť
-samostatnosť
-zodpovednosť

Maďarský jazyk – plynule slovom aj písmom - je podmienkou
Slovensky jazyk – plynule slovom aj písmom
Anglický jazyk – pokročilý
Český jazyk – pokročilý slovom aj písmom (je vítané)

Skúsenosti s prácou na Contact Centre / Dohladovom centre sú výhodou nie však podmienkou.
Znalosť Issuing a Acquiring processingu je vítaná.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Sulek
E-mail: poslať životopis
ID: 2177555  Dátum zverejnenia: 10.7.2015