Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista servisného centra a klientskej podpory
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Einsteinova 25, Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Príprava nových platobných terminálov pre klientov - nahrávanie softvéru, hardvérové testy podľa požiadaviek
• Správa terminálov, oprava jednoduchých porúch
• Zabezpečenie zložitejších hardvérových opráv
• Sledovanie skladových zásob terminálov a iného hardvérového príslušenstva
• Spracovanie objednávok, zabezpečenie zabalenia a expedície,
• Plánovanie a riadenie pomocných pracovníkov v prípade potreby
• Správa terminálov, oprava jednoduchých porúch
• Zabezpečenie zložitejších hardvérových opráv
• Sledovanie skladových zásob terminálov a iného hardvérového príslušenstva
• Spracovanie objednávok, zabezpečenie zabalenia a expedície,
• Plánovanie a riadenie pomocných pracovníkov v prípade potreby
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Skúsenosti s riadením skladu a technologického servisného centra
• Organizačné zručnosti so zameraním na detail
• Skúsenosti s klientskou komunikáciou, proklientska orientácia
• Ideálne 2 roky praxe v logistike alebo servisnom centre
• Anglický jazyk na komunikačnej úrovni, maďarský jazyk je výhodou
• Skúsenosti s ERP systémom na používateľskej úrovni
• Organizačné zručnosti so zameraním na detail
• Skúsenosti s klientskou komunikáciou, proklientska orientácia
• Ideálne 2 roky praxe v logistike alebo servisnom centre
• Anglický jazyk na komunikačnej úrovni, maďarský jazyk je výhodou
• Skúsenosti s ERP systémom na používateľskej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2156943
Dátum zverejnenia: 5.8.2015
2015-08-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Koordinátor, Logistik, Servisný inžinier, Servisný technik Spoločnosť: Nexi Central Europe, a.s.