Call Center Agent / maďarský jazyk

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislava

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

-poskytovať telefonickú podporu pre interných a externých klientov ako držiteľov kariet, finančné inštitúcie, servisné organizácie a iné.
-spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach správy Platobných kariet, podpory ATM a POS terminálov.
-zabezpečovať monitorovanie a spracovávanie alertov reportovaných (Atm a Fraud) monitorovacím systémom.
-zvládať ťažšie situácie so zákazníkmi, rýchlo reagovať na potreby zákazníka, získavať spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory, promptne reagovať na zákaznícke žiadosti o služby a podporu.
-dodržiavanie bezpečnostných pravidiel a pracovných postupov.
-ďalšie úlohy vyplývajúce z dennej činnosti

- druh pracovného pomeru - plný úväzok, 37,5 hodín týždenne, 12 hodinové zmeny - denné/nočné

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Maďarský jazyk – plynule slovom aj písmom - je podmienkou
- Slovensky jazýk – plynule slovom aj písmom
-základné počítačové znalosti / technické zručnosti
-analytické myslenie
-flexibilita (vzhľadom k práci na 12 hodinové zmeny, denné/nočné)
-organizačné schopnosti
-dobré komunikačné zručnosti
-pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
-zameranie na zákaznícku spokojnosť
-orientacia na riešenie problémov
-zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom
-porozumenie funkčných a technických súvislostí
- Český jazyk – pokročilý slovom aj písmom (je vítané)
- Skúsenosti s prácou na Contact Centre / Dohladovom Centre (nepretržitá prevádzka) sú výhodou nie však podmienkou.
Znalosť Issuing a Acquiring processingu je vítaná.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Sulek
E-mail: poslať životopis
ID: 1978443  Dátum zverejnenia: 4.5.2016