Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Call Center Agent / maďarský jazyk
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-poskytovať telefonickú podporu pre interných a externých klientov ako držiteľov kariet, finančné inštitúcie, servisné organizácie a iné.
-spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach správy Platobných kariet, podpory ATM a POS terminálov.
-zabezpečovať monitorovanie a spracovávanie alertov reportovaných (Atm a Fraud) monitorovacím systémom.
-zvládať ťažšie situácie so zákazníkmi, rýchlo reagovať na potreby zákazníka, získavať spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory, promptne reagovať na zákaznícke žiadosti o služby a podporu.
-dodržiavanie bezpečnostných pravidiel a pracovných postupov.
-ďalšie úlohy vyplývajúce z dennej činnosti
- druh pracovného pomeru - plný úväzok, 37,5 hodín týždenne, 12 hodinové zmeny - denné/nočné
-spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach správy Platobných kariet, podpory ATM a POS terminálov.
-zabezpečovať monitorovanie a spracovávanie alertov reportovaných (Atm a Fraud) monitorovacím systémom.
-zvládať ťažšie situácie so zákazníkmi, rýchlo reagovať na potreby zákazníka, získavať spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory, promptne reagovať na zákaznícke žiadosti o služby a podporu.
-dodržiavanie bezpečnostných pravidiel a pracovných postupov.
-ďalšie úlohy vyplývajúce z dennej činnosti
- druh pracovného pomeru - plný úväzok, 37,5 hodín týždenne, 12 hodinové zmeny - denné/nočné
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Maďarský jazyk – plynule slovom aj písmom - je podmienkou
- Slovensky jazýk – plynule slovom aj písmom
-základné počítačové znalosti / technické zručnosti
-analytické myslenie
-flexibilita (vzhľadom k práci na 12 hodinové zmeny, denné/nočné)
-organizačné schopnosti
-dobré komunikačné zručnosti
-pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
-zameranie na zákaznícku spokojnosť
-orientacia na riešenie problémov
-zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom
-porozumenie funkčných a technických súvislostí
- Český jazyk – pokročilý slovom aj písmom (je vítané)
- Skúsenosti s prácou na Contact Centre / Dohladovom Centre (nepretržitá prevádzka) sú výhodou nie však podmienkou.
Znalosť Issuing a Acquiring processingu je vítaná.
- Slovensky jazýk – plynule slovom aj písmom
-základné počítačové znalosti / technické zručnosti
-analytické myslenie
-flexibilita (vzhľadom k práci na 12 hodinové zmeny, denné/nočné)
-organizačné schopnosti
-dobré komunikačné zručnosti
-pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
-zameranie na zákaznícku spokojnosť
-orientacia na riešenie problémov
-zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom
-porozumenie funkčných a technických súvislostí
- Český jazyk – pokročilý slovom aj písmom (je vítané)
- Skúsenosti s prácou na Contact Centre / Dohladovom Centre (nepretržitá prevádzka) sú výhodou nie však podmienkou.
Znalosť Issuing a Acquiring processingu je vítaná.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 1978443
Dátum zverejnenia: 4.5.2016
2016-05-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Nexi Central Europe, a.s.